رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

نخستین قسمت از برنامه زنده «دو آتیشه» به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) از امرورز شنبه ۲۹ بهمن روی آنتن شبکه دو می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مجله تصویری و خانوادگی «دو آتیشه» با محوریت اوقات فراغت خانواده روانه آنتن می‌شود. «دو آتیشه» یک برنامه ترکیبی است که با محوریت […]

نخستین قسمت از برنامه زنده «دو آتیشه» به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) از امرورز شنبه ۲۹ بهمن روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مجله تصویری و خانوادگی «دو آتیشه» با محوریت اوقات فراغت خانواده روانه آنتن می‌شود. «دو آتیشه» یک برنامه ترکیبی است که با محوریت ایجاد حال خوب و الگوی مناسبت برای اوقات فراغت اعضای خانواده تهیه شده است.
گفت‌وگو بین مجریان با مهمان برنامه و به صورت تعاملی با مخاطبان، میزهای موضوعی که در هر برنامه به یک موضوع اختصاص دارد، معرفی کالای فرهنگی، تفریحات و سرگرمی، مسابقه پیامکی در بستر پیام‌رسان‌های داخلی و… از بخش‌های مختلف این برنامه است.
مهمانان این برنامه در حوزه‌های مختلف با توجه به تجربه‌های زیستی پیرامون آن موضوع خاص به برنامه دعوت می‌شوند.
مهمان قسمت نخست این برنامه نیز سید شهاب‌الدین واجدی عکاس و فعال رسانه است که در کارنامه خود ثبت عکس‌هایی ماندگار از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را دارد.

محمد پورصباغیان، علی میری، محمد مهدی رضایی و سینا هوشمندنژاد مجریان این برنامه هستند.

«دو آتیشه» کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی حسین شیرعلی، کارگردانی محمد پورصباغیان و  سردبیری حسین حق پناه و محمدرضا ارکان که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار