رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

سریال «ریشه‌ها» از شبکه افق سیما مهمان خانه مخاطبین شده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «ریشه‌ها» نام سریال ۸ قسمتی با روایت استثمار مردم آفریقا توسط تجار آمریکایی و به بردگی کشیدن آنها در مزارع آنها در جدول پخش برنامه‌های شبکه افق قرار گرفته است.این سریال بر اساس رمان […]

سریال «ریشه‌ها» از شبکه افق سیما مهمان خانه مخاطبین شده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «ریشه‌ها» نام سریال ۸ قسمتی با روایت استثمار مردم آفریقا توسط تجار آمریکایی و به بردگی کشیدن آنها در مزارع آنها در جدول پخش برنامه‌های شبکه افق قرار گرفته است.این سریال بر اساس رمان «ریشه‌ها» نوشته آلکس هیلی به کارگردانی     «ماروین جی. چومسکی، جان ارمن، دیوید گرین» در سال ۱۹۷۷ در کشور آمریکا تولید شده است.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: نوجوانی به نام کونتا کینته از کشور گامبیا به عنوان بَرده با کشتی به ایالات متحده آمریکا برده می‌شود، وی در سال ۱۷۶۷ به شهر آناپولیس می‌رسد و به بازار برده‌فروش‌ها بُرده می‌شود، شخصی به نام جان رینولدز، صاحب مزرعه‌ای در اسپوت‌سیلوانیا کانتی، ویرجینیا، وی را خریده و نام او را به توبی تغییر می‌دهد، رینولدز برده‌ای قدیمی‌تر به نام فیدلر را مسئول یادگیری کونتا برای زبان انگلیسی، تربیت و آموزش کار در مزرعه می‌کند، کونتا که از تغییر نامش ناراضی است به صورت مداوم سعی در فرار و به دست آوردن آزادی میکند اما در تلاش‌هایش موفق نمی‌شد.
در سال ۱۷۷۶ جان رینولدز که در فروش تنباکو خود درآمد مناسبی کسب نکرده بود برای پرداخت بدهی خود به برادرش دکتر ویلیام رینولدز چند برده خود ازجمله کونتا و فیلدر را به وی منتقل می‌کند، کونتا بار دیگر اقدام به فرار می‌کند اما توسط دو برده‌دار دستگیر می‌شود و آنها تقریباً نیمی از پای راستش را قطع می‌کنند. بل آشپز خانواده رینولدز با مراقبت از کونتا در معالجه وی کمک‌های فراوانی می‌کند و پس از مدتی آنها با یکدیگر ازدواج کرده و دختری به نام کیزی حاصل ازدواجشان می‌شود، فیدلر که در این مدت دوست کونتا بوده در سال ۱۷۹۰ میلادی می‌میرد.
علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه تلویزیونی را هر شب ساعت ۲۳:۳۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۶ و ۱۱ صبح تماشا کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار