رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

ویژه برنامه «جشن محله‌ها» به مناسبت نیمه شعبان از آنتن شبکه افق مهمان خانه مخاطبین خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، ویژه برنامه «جشن محله» به مناسبت ولادت قطب عالم امکان حضرت مهدی(عج) در جدول پخش برنامه‌های شبکه افق قرار گرفته است.این ویژِه برنامه که قرار است از در […]

ویژه برنامه «جشن محله‌ها» به مناسبت نیمه شعبان از آنتن شبکه افق مهمان خانه مخاطبین خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، ویژه برنامه «جشن محله» به مناسبت ولادت قطب عالم امکان حضرت مهدی(عج) در جدول پخش برنامه‌های شبکه افق قرار گرفته است.این ویژِه برنامه که قرار است از در هفته منتهی به نیمه شعبان بر آنتن شبکه افق سیما نقش ببندد به تهیه‌کنندگی کیارش باستانی و اجرای محمد امین قاسمی تولید شده است.
باستانی، تهیه‌کننده برنامه «جشن محله» گفت: برگزاری جشن نیمه شعبان از دیرباز در فرهنگ مردم کشور عزیزمان ایران بوده است. این فضا جشن در همه محله‌های شهر و کشور وجود دارد که مردم این عمل را با حتی پخش شکلات انجام می‍دهند.
وی افزود: در برنامه جشن محله به دنبال آن هستیم تا به فرهنگ جشن در نیمه شعبان کمک کنیم تا ماندگارتر و گسترده‌تر شود.
تهیه‌کننده برنامه «جشن محله» تاکید کرد: برنامه ما به صورت زنده هر شب ساعت ۲۰ مهمان خانه مخاطبین عزیز خواهد شد که شامل آیتم سرودخوانی گروه‌های سرود مردمی نیز هست. در این ویژه برنامه از برخی موکب داران که از چند سال گذشته در حوزه جشن نیمه شعبان پیش قدم بوده‌اند نیز دعوت خواهیم کرد تا از حال و هوای خود در این ایام برای ما بگویند.
وی ضمن توضیح در مورد بخش‌های دیگر این برنامه گفت: در این برنامه ما یک پویش همنام با نام برنامه داریم که در ذیل آن مخاطبین عزیز می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی ما محتواهای مرتبط با نیمه شعبان خود را اعم از فیلم و عکس برای ما ارسال کنند.
باستانی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار بر این است که از بین همین مخاطبین به قید قرعه هر شب ۵ کمک هزینه سفر به کربلای معلی هدیه شود. انشاالله که این فرهنگ هر سال بتواند با شور و هیجان بیشتر عاملی باشد تا مردم به واسطه ولادت حضرت مهدی(عج) لبخند به لب بیاورند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار