رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

شب‌نشینی‌ به بررسی مسابقات ملی آموزش نوآوری و ابتکارات دانش آموزی می‌پردازد به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «شب نشینی» شبکه جام جم با حضور جمعی از نفرات برگزیده مسابقات ملی آموزش نوآوری و ابتکارات دانش آموزی روی آنتن می‌رود.شب نشینی برنامه شبانگاهی شبکه جام جم است که هر شب […]

شب‌نشینی‌ به بررسی مسابقات ملی آموزش نوآوری و ابتکارات دانش آموزی می‌پردازد

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «شب نشینی» شبکه جام جم با حضور جمعی از نفرات برگزیده مسابقات ملی آموزش نوآوری و ابتکارات دانش آموزی روی آنتن می‌رود.شب نشینی برنامه شبانگاهی شبکه جام جم است که هر شب راس ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود.

برنامه شب نشینی امشب بیستم اسفند ماه با حضور جمعی از نفرات برگزیده مسابقات ملی آموزش نوآوری و ابتکارات دانش آموزی آنتن می‌رود. جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی، نادکاپ، که از سال ۱۳۸۵ توسط گروهی از مربیان فوق برنامه طراحی شده، به یکی از پرطرفدارترین مسابقات دانش آموزی کشور تبدیل شده است. جشنواره نادکاپ شریف یکی از مهم ترین مراحل در زنجیره مهارت و خلاقیت است که هدف در ایجاد فرصت خلاقیت در دانش آموزان با محوریت علوم نوین دارد.

شب‌نشینی همچنین میزبان یک گروه موسیقی است که در بخش‌های مختلف برنامه به اجرای چند قطعه موسیقی می‌پردازند.

مسعود روشن‌پژوه، شهرام نیکیار و ریحانه مرادی میزبانان شب‌نشینی امشب خواهند بود، تهیه‌کننده آن نیز عباس درویش بوده و این برنامه از استودیو تولید شبکه جام جم پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار