رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه نهایی فصل دوازدهم مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» یکشنبه، سیزدهم فروردین با موضوع شاهنامه‌خوانی از رادیو ایران پخش می‌شود. به نقل از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه کننده مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» اعلام کرد: هر چند فصل دهم مسابقه هنوز به پایان نرسیده و همچنان اداره دارد ولی به دلیل فرارسیدن ایام […]

برنامه نهایی فصل دوازدهم مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» یکشنبه، سیزدهم فروردین با موضوع شاهنامه‌خوانی از رادیو ایران پخش می‌شود.

به نقل از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه کننده مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» اعلام کرد: هر چند فصل دهم مسابقه هنوز به پایان نرسیده و همچنان اداره دارد ولی به دلیل فرارسیدن ایام نوروز فصل جدیدی را برای مسابقه «یک دو صدا» کلید زدیم که به صورت ویژه در ایام نوروز ۱۴۰۲ پخش شد.

وی ادامه داد: در این فصل به موضوع شاهنامه خوانی پرداختیم و این مهم را در رشته های نقالی، قوالی، قصه گویی و خوانش شاهنامه برگزار کردیم. داوران فصل دوازدهم مسابقه «یک دو صدا» عبارتند از: داریوش گودرزی شاهنامه پژوه و مدرس دانشگاه، مرشد ابوالفضل ورمزیار نقال و پرده خوان،رضا خضرایی مجری و گوینده رادیو و ساجد قدوسیان کارگردان و برنامه ساز رادیو، اجرای این مسابقه بر عهده نسیم رفیعی است و سمیه رنجکش این رقابت را روایت می‌کند.

قدوسیان افزود: برای اینکه هیجان مسابقه از بین نرود از داوران در خواست شد تا جداگانه نظرات و نمرات خود را لحاظ کنند و مخاطبان و شرکت کنندگان و حتی داوران زمان پخش برنامه از نتایج مطلع شوند.

برنامه نهایی فصل دوازدهم مسابقه «یک دو صدا» یکشنبه ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار