رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سری دوم مجموعه انیمیشن «دهکده پرماجرا» به کارگردانی مرجان کشانی و شهاب شمسی برای پخش از تلویزیون آماده شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «دهکده پرماجرا۲» داستان روستایی است که اهالی آن مردمانی دانا و باهوش هستند و مشکلاتی را که در هر قسمت از داستان اتفاق می‌افتد به کمک […]

سری دوم مجموعه انیمیشن «دهکده پرماجرا» به کارگردانی مرجان کشانی و شهاب شمسی برای پخش از تلویزیون آماده شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «دهکده پرماجرا۲» داستان روستایی است که اهالی آن مردمانی دانا و باهوش هستند و مشکلاتی را که در هر قسمت از داستان اتفاق می‌افتد به کمک یکدیگر و البته بچه‌ها حل می‌کنند.مرجان کشانی کارگردان و تهیه کننده این سریال در خصوص زنده نگه داشتن انیمیشن صنعتی در ایران و همچنین تلاش بی وقفه گروه تولید خود برای ساخت این مجموعه گفت: ساخت انیمیشن در ایران بدون گذشت و فداکاری دوستداران انیمیشن امکان پذیر نیست.

کشانی افزود: البته نباید این نکته را از نظر دور نگه داریم که برای انیمیشن ساز ایرانی وجود و بروز فرهنگ ایرانی در کل کار یک اولویت است.

وی هدف اصلی این سریال را کمک به توسعه فرهنگ اندیشیدن به کودکان توصیف کرد و یادآور شد: من احساس می کنم این داستانها تاثیر خوبی بر کودکان می گذارد.

شمسی کارگردان دیگر این سریال در خصوص ابتکار گروه سازنده «دهکده پرماجرا ٢» اظهار کرد: ما پس از اتمام هر قسمت، از بچه‌های دبستانی مدارس برای تماشای کار دعوت می‌کنیم و اینگونه از تاثیراتی که اثر بر ذهن و رفتار کودکان گذاشته آگاه می‌شویم. همچنین در این مسیر از مشاوران و روانشناسان کودک نیز کمک می‌گیریم.

این سریال انیمیشنی به تهیه‌کنندگی مرجان کشانی و سرمایه گذاری مرکز پویانمایی صبا، به کارگردانی مرجان کشانی و شهاب شمسی در ٢۶ قسمت ١١ دقیقه‌ای با تکنیک عروسکی تک فرم تولید شده و قسمت‌های آن آماده پخش است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار