رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

قسمت اول مجموعه مستند «لبنان، عروس مدیترانه» از امشب شنبه ۹ اردیبهشت با نگاهی به ظرفیت‌های اقتصادی – فرهنگی کشورهای لبنان و سوریه روی آنتن شبکه یک می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مجموعه مستند «لبنان، عروس مدیترانه»؛ سفرنامه برون‌مرزی برنامه ثریا در سفر به لبنان و سوریه از امروز […]

قسمت اول مجموعه مستند «لبنان، عروس مدیترانه» از امشب شنبه ۹ اردیبهشت با نگاهی به ظرفیت‌های اقتصادی – فرهنگی کشورهای لبنان و سوریه روی آنتن شبکه یک می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مجموعه مستند «لبنان، عروس مدیترانه»؛ سفرنامه برون‌مرزی برنامه ثریا در سفر به لبنان و سوریه از امروز شنبه ۹ اردیبهشت با نگاهی به ظرفیت‌های اقتصادی – فرهنگی کشورهای لبنان و سوریه روی آنتن می‌رود. قسمت اول این مجموعه با عنوان «سلام بیروت» امروز ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود و تکرار آن نیز ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه نمایش داده می‌شود. مجموعه مستند «لبنان، عروس مدیترانه» روایتی از سفرنامه برنامه تلویزیونی ثریا از کشوری است که حدود نیمی از مردمش عاشق ایران و انقلاب اسلامی هستند. در این مجموعه مستند ابتدا روایت سفر عوامل ثریا به شهرهای مختلف لبنان و سپس پیگیری آخرین وضعیت صادرات به سوریه به تصویر کشیده می‌شود.

این مجموعه مستند شنبه‌ها و دوشنبه‌ها ساعت ۱۸ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و تکرار آن نیز همان روز حدود ساعت ۲۴ و ۱۰ صبح فردا پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار