رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۱۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 25 May

حجازی فر گفت: تلویزیون مخاطبان گسترده‌ای دارد و حق این مخاطبان است که به صورت رایگان بهترین‌ها را ببینند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تصویربرداری «عاشورا» به کارگردانی‌هادی حجازی‌فر دی ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید، این مجموعه مینی سریالی هفت قسمتی است که […]

حجازی فر گفت: تلویزیون مخاطبان گسترده‌ای دارد و حق این مخاطبان است که به صورت رایگان بهترین‌ها را ببینند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تصویربرداری «عاشورا» به کارگردانی‌هادی حجازی‌فر دی ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید، این مجموعه مینی سریالی هفت قسمتی است که یک نسخه سینمایی آن هم با نام «موقعیت مهدی» در چهلمین جشنواره فیلم فجر پخش شد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

غیر از این نسخه سینمایی خود مینی سریال هم در ساختار اثری سینمایی تصویربرداری شده و به لحاظ پروداکشن در ردیف سریال‌های الف ویژه دیده شده و همچنان مراحل پس تولید آن در حال انجام است.

مجموعه عاشورا (ل ۳۱) به رشادت‌های لشکر ٣١ عاشورا می‌پردازد و ضمن نمایش فراز‌هایی از مجاهدت‌های خاموش برخی از دلاوران این لشکر در عملیات‌های خیبر و بدر و نمایش رشادت‌های حمید باکری، زندگی و شهادت مهدی باکری را محور داستان خود قرار داده است.

هادی حجازی‌فر که نقش مهدی باکری را ایفا می‌کند، کارگردانی این مجموعه را نیز عهده‌دار است. در حاشیه اختتامیه اولین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی‌هادی حجازی‌فرکارگردان و بازیگر سینما در جمع خبرنگاران درباره پخش سریال عاشورا گفت: زمان پخش سریال عاشورا مهم نیست و مهم پخش آن با بهترین کیفیت در حق و نام لشکر عاشورا ارائه شود. ما یکسری مشکلاتی داشتیم که حل شده و کار در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار