رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 14:19
  • کد خبر : 121254
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «حضور آدم‌ها ممنوع!» به تماشاخانه ارغوان رسید

نمایش «حضور آدم‌ها ممنوع!» به کارگردانی حنیف مظفری اجراهای خود را در تماشاخانه ارغوان ادامه می دهد. به نقل از مشاور رسانه ای نمایش، «حضور آدم‌ها ممنوع!» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حنیف مظفری و تهیه کنندگی مسعود والا بعد از اجرا در تماشاخانه نوفل لوشاتو در فروردین و اردیبهشت ماه اجراهای خود را در […]

نمایش «حضور آدم‌ها ممنوع!» به کارگردانی حنیف مظفری اجراهای خود را در تماشاخانه ارغوان ادامه می دهد.

به نقل از مشاور رسانه ای نمایش، «حضور آدم‌ها ممنوع!» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حنیف مظفری و تهیه کنندگی مسعود والا بعد از اجرا در تماشاخانه نوفل لوشاتو در فروردین و اردیبهشت ماه اجراهای خود را در تماشاخانه ارغوان ادامه می دهد.

از عوامل نمایش «حضور آدم ها ممنوع!» می توان به بازیگران: حنیف مظفری، توفیق حیدری، علی علیایی، علی کریمی، مرتضی رضایی، علی کاظم‌پور، احسان مقدم، رسول احمدی، دستیار کارگردان: فاطمه کرابی، نور و صدا: رضا آرامش، مدیر صحنه: ساجد فاضلی، روابط عمومی: مینا ترکمن، عکس و فیلم: عسل زنجانی، مشاور رسانه: ناصر ارباب، گروه تولید: آوای ترنم و ناظر تولید: ترنم والا اشاره کرد.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: حیوانات مزرعه از ظلم و ستم مزرعه‌دار به تنگ آمده و و با رهبری گاو، بر علیه این بشر دو پا قیام می کنند! پس از پیروزی، مزرعه توسط حیوانات اداره می شود تا روزی که نادانی، سادگی و خودخواهی خر، باعث می شود جانشان و هرچه را که به سختی مال خود کرده اند، از دست بدهند.

نمایش «حضور آدم‌ها ممنوع» برداشتی آزاد از نمایشنامه «مزرعه حیوانات» اثر جرج اورول است که از دهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۴۵ در سالن شماره ۲ تماشاخانه ارغوان اجرا می‌رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار