رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

با پایان مراحل تدوین و صداگذاری فیلم کوتاه داستانی «هماتوم»، این اثر برای حضور و نمایش در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده می‌شود. به نقل از روابط عمومی پروژه، مراحل تولید و پس تولید فیلم کوتاه «هماتوم» به نویسندگی و کارگردانی علی رفتاری به پایان رسید و این اثر آما‌ده نمایش در فستیوال‌های ملی و […]

با پایان مراحل تدوین و صداگذاری فیلم کوتاه داستانی «هماتوم»، این اثر برای حضور و نمایش در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده می‌شود.

به نقل از روابط عمومی پروژه، مراحل تولید و پس تولید فیلم کوتاه «هماتوم» به نویسندگی و کارگردانی علی رفتاری به پایان رسید و این اثر آما‌ده نمایش در فستیوال‌های ملی و بین‌المللی می‌شود.

تهیه کننده این فیلم بر عهده هخامنش دبستانی و مجری طرح آن علی نصر است و همچنین علی ثانی‌فر، بهناز جعفری٬ راضیه منصوری٬ مرجان صادقی٬ آذر امیرخوانساری و باران مقدم در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در توضیحی درباره داستان و موضوع این فیلم کوتاه آمده است: «هماتوم(Hematoma)» به جمع شدن خون در بخشی از بدن اما بیرون از رگ‌های خونی گفته می‌شود.

در این اثر وحید ابراهیمی به عنوان مدیر فیلمبرداری و میثم معتمدی به عنوان مدیر صدابرداری همکاری داشته‌اند.

همچنین سایر عوامل تولید آن عبارتند از: تدوینگر: حسین جمشیدی گوهری، طراح گریم: رضا عربی٬ طراح صحنه: سعید حسنلو، طراح لباس: سمانه احمدی مطلق ٬صداگذار: رامین ابوالصدق، مدیر روابط عمومی رکسانا قهقرایی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: الهه برادران، دستیار دوم کارگردان و دستیار برنامه‌ریز : ابوالفضل مقیسه، دستیار سوم کارگردان: حسین رفتاری، منشی صحنه: غزال غلامی، دستیار تهیه: قاسم غضنفری، عکاس: احسان نقابت، مدیر تدارکات: محسن اسماعیلی.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار