رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

پخش سریال «گیل‌دخت» که از اواسط آبان سال گذشته در شبکه یک آغاز شده بود، به پایان رسید و این سریال موفق شد در تلوبیون به آمار ۲۰ میلیون بازدید آرشیو برسد. به نقل از روابط عمومی، سریال «گیل‌دخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، محصول مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی […]

پخش سریال «گیل‌دخت» که از اواسط آبان سال گذشته در شبکه یک آغاز شده بود، به پایان رسید و این سریال موفق شد در تلوبیون به آمار ۲۰ میلیون بازدید آرشیو برسد.

به نقل از روابط عمومی، سریال «گیل‌دخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، محصول مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما است که پخش آن از ۱۹ آبان سال گذشته آغاز شد و ۱۲ خرداد به پایان رسید. بعد از پایان مجموعه ۶۰ قسمتی گیلدخت، آمار بازدید آرشیو این سریال از ۱۸.۷ میلیون و آمار بازدید کلیپ‌های برگزیده‌ی آن از ۱.۸ میلیون فراتر رفت و در مجموع به بیش از ۲۰ میلیون بازدید رسید.

هر قسمت از این سریال به طور میانگین ۳۰۰ هزار مرتبه در تلوبیون تماشا شد. براساس آمار سایت و اپلیکیشن تلوبیون، قسمت اول مجموعه‌ی «گیل‌دخت» با نیم میلیون بازدید، یکی از پربازدیدترین برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این پلتفرم بود. همچنین قسمت سی‌ونهم سریال با ۵۷۰ هزار بازدید به پربازدیدترین قسمتِ گیلدخت تبدیل شد. قسمت‌های چهل و سی‌وهشت نیز به ترتیب با ۵۵۴ و ۵۱۲ هزار بازدید، دیگر قسمت‌های پربیننده‌ی این سریال در تلوبیون بودند.

***هفتاد هزار کاربر همزمان به تماشای پخشِ اول «گیل‌دخت» نشستند
یکی از آمارهای سریال گیلدخت، استقبال کاربران از سرویس پخش زنده تلوبیون و تماشای نخستین مرتبه پخش سریال از شبکه یک بود. طبق آمار تلوبیون، قسمت‌های پایانی گیلدخت موقع پخش به طور میانگین ۶۰ تا ۷۰ هزار کاربر همزمان را در بخش پخش زنده شبکه یک همراه می‌کرد.
همچنین کلیپ‌های برگزیده سریال گیلدخت نیز تا روز پخش آخرین قسمت، به یک میلیون و ۸۷۲ هزار بازدید رسید.
فیلمنامه‌ی سریال «گیل‌دخت» توسط مجید آسودگان نوشته شده و داستان گلنار و اسماعیل را روایت می‌کند که در میان هیاهو و مهلکه قجری به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند. سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، سعید چنگیزیان، رامتین خداپناهی، شقایق فراهانی، یاسمن معاوی، پریوش نظریه، ثریا قاسمی، محمود پاک‌نیت، سعید راد، صالح میرزاآقایی، حبیب دهقان نسب، نفیسه روشن، فخرالدین صدیق شریف، حمید ابراهیمی، فریبا متخصص، محمد فیلی و رویا جاویدنیا از جمله بازیگرانی هستند که در «گیل‌دخت» نقش آفرینی کرده‌اند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار