رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم کوتاه «نگهبان» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین شجاعی و تهیه‌کنندگی حسین اکبری در ساعت ۱۴:۳۰ روز ۷ آگوست در بخش رسمی هفتاد و ششمین دوره‌ی فستیوال لوکارنو، سالن لاسالا اولین نمایش جهانی خود را خواهد داشت. این فیلم همچنین در روزهای ۸ و ۹ […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم کوتاه «نگهبان» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین شجاعی و تهیه‌کنندگی حسین اکبری در ساعت ۱۴:۳۰ روز ۷ آگوست در بخش رسمی هفتاد و ششمین دوره‌ی فستیوال لوکارنو، سالن لاسالا اولین نمایش جهانی خود را خواهد داشت. این فیلم همچنین در روزهای ۸ و ۹ آگوست نیز به روی پرده خواهد رفت.

عوامل این فیلم عبارتند از : بازیگران: داوود نورپور و مونا احمدی، مدیر فیلم‌برداری: ادیب سبحانی، تدوین: محمد نجاریان٫ طراحی و تدوین صدا: علیرضا علویان٫ طراح‌صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی٫ صدابردار: فرزین زند٫ موسیقی: امیرحسین صادق‌زاده٫ اصلاح‌ رنگ: فربد جلالی٫ عکس: علی‌یار راستی٫ مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: امین خنکال، طراح چهره‌پردازی: بهنام معیریان٫ جلوه‌های تصویری: اشکان چگینی٫ مدیر تولید: امیر یمینی.

هفتاد و ششمین دوره‌ی فستویال فیلم لوکارنو٫ امسال٫ از ۲ الی ۱۲ آگوست در شهر لوکارنو سوئیس برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار