رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

به گزارش سینماخانه؛ مجله تصویری «لانگ شات» در قالب برنامه ای ترکیبی و گفت و گو محور به زودی از پایگاه خبری سینماخانه پخش منتشر خواهد شد. در این برنامه قرار است هر بخش به گفتگوی صمیمی و چالشی با یکی از فعالان جوان عرصه های فرهنگی و هنری بپردازد. در «لانگ شات» رویکردی تمرکز […]

به گزارش سینماخانه؛ مجله تصویری «لانگ شات» در قالب برنامه ای ترکیبی و گفت و گو محور به زودی از پایگاه خبری سینماخانه پخش منتشر خواهد شد. در این برنامه قرار است هر بخش به گفتگوی صمیمی و چالشی با یکی از فعالان جوان عرصه های فرهنگی و هنری بپردازد. در «لانگ شات» رویکردی تمرکز زدایانه لحاظ می گردد تا چهره های تازه نیز مجالی جهت حضور و بیان نقطه نظرات خود یافته و از شرایط و دغدغه های خود در این عرصه سخن بگویند.  «لانگ شات» نگاهی وسیع و گسترده تر را به رصد فضای فرهنگ و هنر ایران امروز جستجو خواهد کرد و دریچه ای است برای تنفس هوایی تازه در این گستره پهناور فرهنگ و هنر کشور.

فصل اول برنامه «لانگ شات» با طراحی، تهیه و کارگردانی حمید عبدالحسینی و به عنوان محصولی از پایگاه خبری _ تحلیلی سینماخانه در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه ای به صورت هفتگی به زودی تولید و پخش خواهد شد.
سینماخانه که چندی است مجوزهای انتشار صوت و تصویر فراگیر را از «ساترا» اخذ کرده؛ قصد دارد تا از این پس علاوه بر پیگیری مباحث خبری و تحلیلی در عرصه انتشار محصولات تصویری و صوتی نیز به فعالیت بپردازد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار