رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May

سازندگان قسمت دوم بلاک باستر «قدر/ شورش»، تولید سومین قسمت آن را رد نکرده و شرطی برای آن گذاشته‌اند. برای ساخت قسمت سوم حتما باید فیلمنامه ای عالی و جذاب وجود داشته باشد. بعد از فروش خارق العاده قدر ۲ در جدول گیشه نمایش سینماهای هند، بسیاری عقیده داشتن تولید قسمت بعدی آن بلافاصله در […]

سازندگان قسمت دوم بلاک باستر «قدر/ شورش»، تولید سومین قسمت آن را رد نکرده و شرطی برای آن گذاشته‌اند.

برای ساخت قسمت سوم حتما باید فیلمنامه ای عالی و جذاب وجود داشته باشد.

بعد از فروش خارق العاده قدر ۲ در جدول گیشه نمایش سینماهای هند، بسیاری عقیده داشتن تولید قسمت بعدی آن بلافاصله در دستور کار تهیه کنندگانش قرار خواهد گرفت.

اما این اتفاق در عمل رخ نداد و سازندگان این اکشن درام خانوادگی میهن پرستانه، صحبتی در این رابطه نکردند.

همین نکته، تعجب عمومی و اهل فن را برانگیخت و باعث خلق شایعاتی مبنی بر اختلاف سانی دیول ستاره اصلی فیلم با تهیه کنندگان آن شد.

مصاحبه تازه سانی دیول با رسانه های هندی، پایان بخش شایعات و ماجرای ساخت قسمت سوم ان شد.

به گفته بازیگر:« من مطمئن هستم تماشاگرانی که فیلم را دیده اند، عاشق آن شده اند. ما برای مردم فیلم می سازیم و نیازمند تماس و ارتباط دائمی و نزدیک با آنها هستیم. قدر ۲ این ارتباط را به بهترین شکل ممکن برقرار کرد. من اکنون در نوک قله قرار دارم و از این وضعیت بسیار خشنودم. بلافاصله بعد از موفقیت عظیم مالی فیلم، خیلی ها از من درباره قسمت بعدی پرسیدند. طبیعی است که همه ما می خواهیم این اتفاق بیفتد، اما قبل از هر چیز حتما باید موضوع و سوژه ای درست و مناسب داشته باشیم. تنها زمانی که داستانی جذاب و سرگرم کننده و قابل قبول پیدا کنیم، کلید فیلمبرداری قدر ۳ را می زنیم. عجله ای برای این کار وجود ندارد.»

دیول در مصاحبه فیلم خود را با اکشن های ابرقهرمانانه شرکت مارول مقایسه کرده و ادامه می دهد:«  استقبال مردم حکایت از آن می کند که ما صاحب یک ابرقهرمان هندی مارولی شده ایم. کاراکتر تارا سینگ که در فیلم نقش او را بازی می کنم، کسی است که به دنبال حفظ خانواده و موجودیت آن است و از طرف خدا حمایت می شود. هیچ نیروی خارق العاده ابرقهرمانانه ای پشت او نیست و با این حال، شبیه یک ابرقهرمان رفتار می کند. به باور من دلیل اصلی موفقیت قدر ۲ را باید در تلاش صادقانه آن برای به تصویر کشیدن اهمیت خانواده و اتحاد خانواده دانست. این نکته ای است که همیشه در هند بسیار پرطرفدار و مورد پسند بوده و تماشاگران هندی دوست دارند آنرا روی پرده سینما ببینند.»

قسمت دوم قدر توانسته کمتر از یک ماه نمایش عمومی، نزدیک ۵۷۰ کرور (هر ۱۰۰ کرور حدود ۱۲ میلیون دلار است) فروش کند و لقب دومین فیلم پرفروش کل تاریخ سینمای هند را بعد از «پاتان» شاهرخ خان بگیرد.

در داستان فیلم، سانی دیول برای پیدا کردن پسر جوانش راهی کشور همسایه پاکستان شده و با مشکلاتی روبرو می شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار