رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

جان سنا قهرمان دنیای کشتی و قهرمان اکشن این روزهای سینما، از فیلم تازه‌اش به عنوان اثری متفاوت اسم می‌برد. «آزاد» قرار است حال و هوای تازه‌ای به ژانر کمدی اکشن بدهد. جان سنا در این کمدی اکشن دنباله رو راهی شده است که آرنولد شوارزنگر از چند دهه قبل انتخاب کرده بود. این بازیگر […]

جان سنا قهرمان دنیای کشتی و قهرمان اکشن این روزهای سینما، از فیلم تازه‌اش به عنوان اثری متفاوت اسم می‌برد.

«آزاد» قرار است حال و هوای تازه‌ای به ژانر کمدی اکشن بدهد.

جان سنا در این کمدی اکشن دنباله رو راهی شده است که آرنولد شوارزنگر از چند دهه قبل انتخاب کرده بود.

این بازیگر عضلانی در «آزاد» در قالب یک افسر سابق نیروهای ویژه ظاهر می‌شود که از بازنشستگی خود بیرون می‌آید تا یک روزنامه‌نگار سمج را همراهی کند.

هدف این روزنامه نگار، مصاحبه با رئیس جمهور یک کشور خیالی آمریکای لاتینی است.

در شرایطی که همه چیز عادی به نظر می رسد و مامور ویژه امیدوار است خیلی زود به خانه و کاشانه‌اش برگردد، ناگهان کودتایی نظامی صورت گرفته و رئیس جمهور از سمت خود برکنار می‌شود.

حالا خبرنگار سمج و مامور ویژه مجبورند با فرار به جنگل، راهی برای رهایی از کشور کودتا زده پیدا کنند.

به گفته سنا: «نوع اکشن فیلم و کمدی خاصی که در آن به کار گرفته شده، تماشاگران را وارد وادی تازه‌ای می‌کند که تا قبل از این در ژانر محبوب و موفق کمدی اکشن دیده نشده است. مردم با شنیدن نام ژانر کمدی اکشن به یاد شیرین کاری‌های رزمی جکی چان می‌افتند، اما شیوه کار سازندگان آزاد به گونه دیگری بوده و تماشاگران با نوع متفاوتی از کار روبرو خواهند شد.»

کارگردانی «آزاد» را پی یر مورل انجام داده که سابقه خوبی در ساخت فیلم‌های اکشن دارد و این بار، آن را با عنصر کمدی تلفیق کرده است.

تهیه‌کنندگان این کمدی اکشن برای ساخت آن حدود ۴۰ میلیون دلار هزینه کرده‌اند و تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گویند با یک افتتاحیه خوب، می‌توان امیدوار بود که آزاد تبدیل به فیلمی موفق در جدول گیشه نمایش شود.

آنها می‌گویند باید تا ۶ اکتبر (۱۴ مهر) منتظر ماند و دید اکران عمومی‌اش چه نوع واکنشی را در بین تماشاگران و طرفداران گونه کمدی اکشن برمی‌انگیزد.

جان سنا هم مثل آرنولد و دواین جانست از دنیای ورزش راهی دنیای سینما شده و توانسته موفقیتی نسبی در این حرفه به‌دست بیاورد.

او معمولا در فیلم‌هایش از هنر ورزشی خود یعنی کشتی کج بهره زیادی می‌برد و صحنه‌های درگیری فیزیکی با بازیگران مقابل خود دارد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار