رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

جدیدترین قسمت فصل سوم «چند روایت معتبر» با موضوع «مُد و پوشاک» پیرامون مدهای لباسی که در حال حاضر در کشورمان می‌بینیم، یکشنبه ۲۱ آبان روانه آنتن شبکه دو خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فصل سوم این برنامه با محوریت پرداختن به چالش‌های اجتماعی، سعی دارد از مشاغلی […]

جدیدترین قسمت فصل سوم «چند روایت معتبر» با موضوع «مُد و پوشاک» پیرامون مدهای لباسی که در حال حاضر در کشورمان می‌بینیم، یکشنبه ۲۱ آبان روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فصل سوم این برنامه با محوریت پرداختن به چالش‌های اجتماعی، سعی دارد از مشاغلی که از این منظر کمتر دیده شده و کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، صحبت کند. به همین منظور جدیدترین قسمت این برنامه به موضوع مُد و پوشاک اختصاص دارد و از مهمانانی دعوت شده که پیرامون این موضوع از تجربیات و خاطرات و روایات خود مطالب جذابی بیان کنند.مهمانان این قسمت از برنامه، ناهید دلشاد (طراح و مدرس باسابقه مُد)، نرگس رحیمی (طراح و تولیدکننده حجاب)، ساینا داوودی (برنده سیمرغ طلایی جشنواره فجر ۹۰ در طراحی لباس) و فاطمه طالبیان (کارشناس ارشد طراحی لباس و مد از دانشگاه هنر) خواهند بود که پیرامون موضوع برنامه، روایات و خاطرات خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند.
همچنین دکتر اکبرنژاد (جامعه شناس) هم با حضور در برنامه پیرامون مسأله مهم طراحی لباس و جایگاه آن در بین مردم صحبت خواهند کرد.
برنامه «چند روایت معتبر» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی خفاجی است که جدیدترین قسمت آن با موضوع مُد و پوشاک، یکشنبه ۲۱ آبان ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه دو پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعات ۰۰:۳۰ بامداد، ۰۵:۱۰ صبح، ۱۳:۳۰ و ۱۷:۵۰ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار