رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

شهاب حسینی این روزها موقعیت خوبی دارد. هم بعد از سال‌ها قرار است در تلویزیون و سریال «سرزمین مادری» حضور داشته باشد آن هم در زمانی که تلویزیون از ستاره‌هایش خالی است و حضور شهاب حسینی بیشتر به چشم می‌آید و توانمندی‌هایش بیشتر ضریب می‌گیرد. هم بسیاری منتظر هستند بازی او را در سریال «گناه […]

شهاب حسینی این روزها موقعیت خوبی دارد. هم بعد از سال‌ها قرار است در تلویزیون و سریال «سرزمین مادری» حضور داشته باشد آن هم در زمانی که تلویزیون از ستاره‌هایش خالی است و حضور شهاب حسینی بیشتر به چشم می‌آید و توانمندی‌هایش بیشتر ضریب می‌گیرد.

هم بسیاری منتظر هستند بازی او را در سریال «گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنقا ببینند. سریالی که در حال حاضر می‌تواند کنجکاوی برانگیزترین اثر شبکه نمایش خانگی باشد که قرار است اول دی ماه عرضه شود.

شهاب حسینی طی چند سال اخیر بیشتر در مقام تهیه کننده در سینما مشغول به کار بود و اجرای یک برنامه گفت و گومحور با نام «هم رفیق» را هم در شبکه نمایش خانگی بر عهده داشت که انتظار مخاطب را آنچنان که باید برآورده نکرد. با این حال از اواخر سال گذشته حضور او در سریال «پوست شیر» و درخشش در نقش ماموری که به دنبال یک پرونده جنایی است یک بار دیگر او را در کانون توجهات قرار داد.

همین سریال هم باعث شد مخاطب بار دیگر منتظر حضورش در فیلم و سریال‌های بعدی باشد و حالا او ۲ سریال را با هم در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار