رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

مهران مدیری قرار است برنامه‌ای با نام «اسکار» در شبکه نمایش خانگی داشته باشد که طی یکی دو ماه گذشته بارها از این برنامه تیتر خبرها شد؛ از اینکه به مهران مدیری مجوز نداده‌اند تا اینکه برنامه اش را به جای تعهدی که برای یک برنامه دیگر به صداوسیما داشته است، گرو گرفته‌اند. با این حال این […]

مهران مدیری قرار است برنامه‌ای با نام «اسکار» در شبکه نمایش خانگی داشته باشد که طی یکی دو ماه گذشته بارها از این برنامه تیتر خبرها شد؛ از اینکه به مهران مدیری مجوز نداده‌اند تا اینکه برنامه اش را به جای تعهدی که برای یک برنامه دیگر به صداوسیما داشته است، گرو گرفته‌اند. با این حال این هفته سعید مقیسه رئیس سازمان ساترا در حاشیه نشست خبری نمایشگاه «رصتا» بالاخره خبر نهایی را داد و عنوان کرد که این برنامه مجوزهایش را دریافت کرده است.

مقیسه همچنین در پاسخ به سوالی درباره پخش سریال‌های شبکه خانگی در تلویزیون که وعده آن هم مدت هاست که مطرح می‌شود اعلام کرد که هنوز هیچ سریالی قطعی نشده است. او همچنین بیان کرد که سریالی که همه آن بتواند به پخش برسد هنوز تصویب نشده است.

مقیسه این هفته از برگزاری دومین نمایشگاه «رصتا» خبر داد که سال گذشته اولین دور آن برگزار شده بود و در جواب اینکه کدام پلتفرم‌ها حضور دارند، یادآور شد که فیلیمو هنوز درخواستی برای حضور در نمایشگاه ارائه نکرده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار