رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 11:32
  • کد خبر : 142250
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نشست هم‌اندیشی عکاسان با روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود
به میزبانی انجمن عکاسان خانه تئاتر

نشست هم‌اندیشی عکاسان با روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود

اعضای انجمن عکاسان و کانون روابط عمومی خانه تئاتر به نشست مشترک هم‌اندیشی دعوت شدند به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان خانه تئاتر جلسه ای با مضمون ‌”نشست هم‌اندیشی” با حضور اعضای انجمن عکاسان و کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر برگزار خواهد شد. این نشست به منظور آشنایی […]

اعضای انجمن عکاسان و کانون روابط عمومی خانه تئاتر به نشست مشترک هم‌اندیشی دعوت شدند

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان خانه تئاتر جلسه ای با مضمون ‌”نشست هم‌اندیشی” با حضور اعضای انجمن عکاسان و کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر برگزار خواهد شد. این نشست به منظور آشنایی بیشتر اعضای دو انجمن و بیان نقطه نظرات با هدف ایجاد تعامل و همکاری بیشتر بین عکاسان و مدیران روابط‌عمومی و تبلیغات تئاتر در روابط حرفه‌ای ترتیب داده شده است. در جلسه‌ای مشترک که به درخواست هیأت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر در روز چهارشنبه ٢٢ آذر با هیأت مدیره انجمن عکاسان خانه تئاتر تشکیل شد پس از بازگو کردن برخی مسائل، برگزاری یک نشست هم‌اندیشی بین اعضای دو انجمن با هدف طرح خواسته‌های متقابل آنها مورد بررسی قرار گرفت. در توافقات بعدی به عمل آمده برگزاری این نشست در روز شنبه ٢٨ بهمن ١۴٠٢ در سالن استاد جوانمرد عمارت خانه تئاتر معین شد. در جلسه هماهنگی که به منظور بازنگری نقش طرفین در نشست آتی بین نمایندگان دو انجمن در روز سه‌شنبه ٢۴ بهمن تشکیل شد بخشی از مفاد مورد نظر مطرح و پس از بررسی به تایید طرفین رسیده و در دستور نشست هم‌اندیشی قرار گرفت. به همین منظور مقرر شد که میزبانی نشست با انجمن عکاسان خانه تئاتر بوده و فهرست آن توسط هیات مدیره این انجمن تنظیم و اجرای آن را عهده‌دار شود. مشخص شد نمایندگان دو انجمن در زمانبندی مشخص طبق برنامه تعیین شده به طرح دیدگاه‌ها و مسائل پرداخته و نقطه نظرات و خواسته‌های خود را عنوان کنند و در زمان آزاد و پرسش و پاسخ تبادل نظر نمایند.
در جلسه هماهنگی ابراهیم حسینی، محبوبه فرج‌اللهی، رضا جاویدی، میلاد بهشتی اعضای هیات مدیره انجمن عکاسان خانه تئاتر و در سوی دیگر مریم رودبارانی، زهرا شایانفر، امیر پارساییان مهر و محمد وفایی هیات مدیره و بازرس کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر به نمایندگی حضور داشتند.
نشست هم اندیشی یاد شده از ساعت ١۶ تا ١٨ روز شنبه ٢٨ بهمن‌ماه ١۴٠٢ در سالن استاد جوانمرد عمارت خانه تئاتر (ساختمان جدید واقع در خیابان سمیه) با حضور هیات مدیره‌ها و اعضای دو انجمن برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار