رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • یکشنبه 29 بهمن 1402 - 13:29
  • کد خبر : 142374
  • تئاتر
  • چاپ خبر : برگزاری نخستین “نشست هم‌اندیشی” اعضای انجمن عکاسان و کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر

‌نخستین “نشست هم‌اندیشی” با حضور اعضای انجمن عکاسان و کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر برگزار شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان خانه تئاتر نخستین ‌”نشست هم‌اندیشی” با حضور هیئت مدیره و اعضای انجمن عکاسان تئاترو کانون روابط عمومی و تبلیغات در روز شنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه […]

‌نخستین “نشست هم‌اندیشی” با حضور اعضای انجمن عکاسان و کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر برگزار شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان خانه تئاتر نخستین ‌”نشست هم‌اندیشی” با حضور هیئت مدیره و اعضای انجمن عکاسان تئاترو کانون روابط عمومی و تبلیغات در روز شنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه ١۴٠٢ در سالن استاد جوانمرد عمارت خانه تئاتر برگزار شد. این نشست که به منظور آشنایی بیشتر اعضای دو انجمن و تبادل نظر با هدف ایجاد تعامل و همکاری بین عکاسان و مدیران روابط‌عمومی و تبلیغات تئاتر برگزار گردید.

ابراهیم حسینی رئیس جلسه ضمن خیرمقدم بر اهمیت همکاری این دو انجمن تاکید کرد و افزود:در ابتدا در جلسه مشترک بین دو هیئت مدیره انجمن ها که تشکیل شد، در خصوص موضوعات مختلف همکاری تبادل نظر کردیم و به این نتیجه رسیدیم اولین جلسه هم اندیشی با حضور اعضاء برگزار گردد و مشکلات مربوطه مطرح گردد.

وی در ادامه اضافه کرد : قبل از این جلسه، انجمن عکاسان با انجمن کارگردانان این خانه جلساتی را تشکیل دادیم که حتی یک سری بیوگرافی و رزومه توسط هادی نوید جمع آوری شد که بصورت کاتالوگی تهیه و در اختیار کارگردانان قرار گرفت که دورنمای ما از این کار این بود که عکاسانمان را معرفی کنیم به کارگردانان  و از آن سو که باهم همکار هستیم در خانه تئاتر از پتانسیل های یکدیگر استفاده نماییم.

حسینی در ادامه به قدمت انجمن عکاسان خانه تئاتر اشاره کرد و گفت: شاید این سوال برای اعضاء کانون روابط عمومی مطرح شده که چرا پس از گذشت چندین سال ما این جلسه را برگزار نکردیم و جواب این سوال این است که این کانون به انسجام کنونی نرسیده بود و اکنون می توانیم با یکدیگر کارهای زیادی را انجام دهیم.

مریم رودبارانی رئیس هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات نیز ضمن ابراز خوشحالی در بین عکاسان کفت:این جلسه بیشتر قرار است یک جلسه کاربردی باشد و بتوانیم به یک سری نکات دست پیدا کنیم که کاربردی باشد، بدین منظوربا هیئت مدیره انجمن عکاسان صحبتی کردیم و به یک سری موارد رسیدیم ،مواردی که می تواند نقطه تلاقی این دو انجمن باشد که عکاسان یکی از بازوهای روابط عمومی می توانند عمل کنند و در یک راستا به جمع بندی برسند و این موضوع بسیار مهم است،طی جلسه قبلی که برگزار شد قرار شد که نشست های بیشتری برقرار کنیم تا به دستاوردهای بیشتری برسیم.

وی در ادامه افزود: مسئله دیگری که در جلسه گذشته مطرح شد که عکاسان بتوانند حضور بیشتری را در کنار مدیران روابط عمومی حضور داشته باشند و یا بتوانند از دستیاران عکاسی برای گرفتن عکس از زوایای مختلف استفاده گردد، زیرا عکس بسیار مهم برای موشن و تبلیغات است و این هم پوشانی می تواند بسیار مهم باشد.

رودبارانی در ادامه به ارتباط عکس با تبلیغات اشاره کرد که چقدر در این زمینه می تواند به ما کمک کند.

علی زندیه در ادامه به تاریخچه ورود خود به صحنه تئاتر اشاره کرد و افزود:ما در جایگاهی که کار می کنیم حداقل در قسمت تیزر یا موشن خیلی اهمیت دارد که کاری انجام دهیم که بسیار تاثیرگذار باشد و این مهم است که عکاسان خوراک کار ما را می دهند و در اینجا مدیر هنری که مدیر تبلیغات هم است،راه را برای ما مشخص می کند و تیزر در واقع باعث فروش بیشتر بلیط در تئاتر می شود.

در انتها حضار به پرسش و پاسخ پرداختند از جمله یکی از عکاسان اعلام کرد که بنده در رسانه کار می کنم و برای عکاسی از نمایش مورد نظر مراجعه می کنم بجای اینکه ما به هر جهت که عکس می گیریم یا در فضای مجازی منتشر کرده یا در رسانه کار می کنیم،مدیران روابط عمومی از حضور ما ممانعت می کنند و یا اگر هم اجازه می دهند صندلی برای ما در نظر گرفته نمی شود که بنشینیم و بتوانیم عکس های مناسب بگیریم و از طرف دیگر یکی از اعضاء کانون روابط عمومی و تبلیغات اعلام کرد: ما عکاسان را انتخاب نمی کنیم بیشتر اوقات دیده شده است که عکاسان توسط کارگردانان زودتر از ما حضور داشته و انتخاب می شوند.

طبق نظرسنجی اعضاء تصمیم بر این شد در هر ماه یک نشست بین اعضاء دوانجمن داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار