رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • دوشنبه 30 بهمن 1402 - 12:47
  • کد خبر : 142425
  • تئاتر
  • چاپ خبر : داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

سید فاتح بادپروا، سروش جمشیدی و مهدی حاجیان نمایش‌های بخش خیابانی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان را داوری می‌کنند. به نقل از روابط‌عمومی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، امیر مشهدی عباس دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان طی احکامی جداگانه فاتح بادپروا، […]

سید فاتح بادپروا، سروش جمشیدی و مهدی حاجیان نمایش‌های بخش خیابانی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان را داوری می‌کنند.

به نقل از روابط‌عمومی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، امیر مشهدی عباس دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان طی احکامی جداگانه فاتح بادپروا، سروش جمشیدی و مهدی حاجیان را به عنوان اعضای هیات‌داوران بخش خیابانی این رویداد هنری منصوب کرد.

سید فاتح بادپروا، بازیگر، کارگردان، نمایشنامه‌نویس و مدیر هنری است. وی طراح و بنیان‌گذار جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، دبیر و مسؤول اجرایی ۱۲ دوره از این جشنواره بوده و داوری در بخش خیابانی جشنواره‌های مختلفی همچون فجر، تئاتر کودک و نوجوان، شهروند لاهیجان را در کارنامه دارد.

سروش جمشیدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی که اصالتا اهل یزد است بازی در آثاری چون «دورهمی»، «در حاشیه»، «در قصه‌ها زندگی می‌کنند»، «بچه‌محل»، «متهم گریخت» و … را در کارنامه دارد.

مهدی حاجیان کارشناس بازیگری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کارشناس ارشد بازیگری از دانشکده سینما-تئاتر دانشگاه هنر است که در حوزه اجرا، بازی در آثاری همچون «شهرزاد هور الهویزه»، «خرس»، «یک غزل هذا جنون العاشقین»، «شکسپیر عشق ۲۰۰۱»، «رقص روی چشم فرشته آبی» و … را در کارنامه دارد. وی در حال حاضر مدیر امور جشنواره‌های مرکز هنرهای نمایشی است.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر، تمرین ناب زندگی» و با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، به دبیری امیر مشهدی عباس، اسفند سال ۱۴۰۲ در شهر تاریخی اردکان یزد برگزار می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار