رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

مستند «زمین» با گویندگی ۱۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه مستند طبیعت محصول انگلستان در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.مدیر دوبله این مستند […]

مستند «زمین» با گویندگی ۱۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه مستند طبیعت محصول انگلستان در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.مدیر دوبله این مستند مرضیه صفی خانی و صدابردار آن سهیل عابدی است. رضا آفتابی، دانیال الیاسی، سیما رستگاران، مریم شاهرودی، محمد صادقیان، فاطمه صبا، میلاد فتوحی، اسفندیار مهرتاش، حسین نورعلی، رزیتا یاراحمدی و مرضیه صفی خانی صداپیشه های این مستند بوده اند.
این مستند به تاریخ زمین و حیات در این سیاره آبی اشاره دارد.

«زمین» یک مستند علمی و دقیق درباره تاریخچه کره زمین است که سازندگان با نگاهی جامع تمامی زوایای موضوع را مورد بررسی و کنکاش قرار داده اند و هم به لحاظ ساخت جذاب است و هم به لحاظ علمی و اطلاعاتی برای مخاطب علاقه مند سودمند و آموزنده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی چهار، برای مخاطبان پخش شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار