رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

فیلم‌های کوتاه «دراپ»، «صحنه»، «یک تَن» و «مینی‌بوس»، در پنجمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روی پرده سینما بهمن می‌روند و با حضور رضا منتظری نقد و بررسی می‌شوند. به‌‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، پنجمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز یک‌شنبه ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ […]

فیلم‌های کوتاه «دراپ»، «صحنه»، «یک تَن» و «مینی‌بوس»، در پنجمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روی پرده سینما بهمن می‌روند و با حضور رضا منتظری نقد و بررسی می‌شوند.

به‌‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، پنجمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز یک‌شنبه ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با نمایش ۴ فیلم کوتاه در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.
در این جلسه از فصل نهم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌ کوتاه داستانی «دراپ» به کارگردانی شاهین حق‌شعار، «صحنه» به کارگردانی امیر مهندسیان، «یک تَن» به کارگردانی پویان مُکری و «مینی‌بوس» به کارگردانی ابوذر حیدری، روی پرده خواهند رفت.

رضا منتظری، نویسنده و منتقد سینما، به‌‌عنوان کارشناس این جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.
محمد محمدی، به عنوان مجری‌کارشناس برنامه حضور خواهد داشت.

«دراپ» به نویسندگی و کارگردانی شاهین حق‌شعار و تهیه‌کنندگی مشترک شاهین حق‌شعار و انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر تهران، در ژانر نئونوآر ساخته شده است و در آن یک مامور مخفی پلیس راهی عملیات دستگیری کسی می‌شود که مواد مخدر جدیدی وارد شهر کرده است.
«صحنه» به نویسندگی و کارگردانی امیر مهندسیان، روایت زندگی زنی است که به خاطر گذشته سیاه خود توانایی مادر شدن را ندارد. علی مجیدی و انجمن سینمای جوانان ایران، تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشته‌اند.
«یک تَن» را پویان مُکری، نویسندگی و کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی نوید لایقی، در ژانر کمدی ساخته شده است. در این فیلم کوتاه، آقای یک‌تن عاشق زندگی‌اش است. او بهتر از این زندگی را نمی‌خواهد. همه چیز عالی است.
«مینی‌بوس» اثری است به‌نویسندگی و کارگردانی ابوذر حیدری و داستان مسافران مینی‌بوسی است که در حال هل دادن آن برای رسیدن به مقصد هستند. ولی مینی‌بوس خراب نیست! کامران مجیدی و بنیاد سینمایی فارابی، تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

پنجمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز – پخش رویش، یک‌شنبه‌ ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

خواهش‌مندیم مخاطبانی که در هفته‌های گذشته پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور داشته‌اند، حتما کارت عضویت باشگاه مخاطبان (پاتوق فیلم کوتاه) را همراه خود داشته باشند.
حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار