رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

چالش مسابقه «خانه» به کارگردانی و تهیه کنندگی ناصر عالمی و یاسر عالمی و سردبیری سید مجتبی قافله باشی از امروز ۲۶ فروردین ماه از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «خانه» در قالب چالش مسابقه به سبک بازی‌های نقش مخفی است که با محوریت […]

چالش مسابقه «خانه» به کارگردانی و تهیه کنندگی ناصر عالمی و یاسر عالمی و سردبیری سید مجتبی قافله باشی از امروز ۲۶ فروردین ماه از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «خانه» در قالب چالش مسابقه به سبک بازی‌های نقش مخفی است که با محوریت هویت پیشرفت ایران در ۴۰ قسمت تهیه شده و در هر قسمت از این مسابقه تلویزیونی به موضوعاتی همچون علم و فناوری، کشاورزی، اقتصاد، ورزش و … پرداخته خواهد شد.در هر قسمت از این برنامه ۶ شرکت کننده حضور خواهند داشت؛ در این مسابقه یک سری سوالات مطرح می‌شود که شرکت کنندگان در قالب بازی و در تعامل با یکدیگر باید به پاسخ درست آن برسند.

دکور این برنامه بسیار متفاوت و جذاب است که به صورت ۳۶۰ درجه و در فضای کاملا ایرانی طراحی و ساخته شده است.

مسابقه «خانه» کاری از مرکز سیمرغ است که با اجرای امیرمحمد زند روزهای یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار