رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

فیلم کوتاه «خروس»، به جشنواره بین‌المللی راه کوتاه سائوپائولو برزیل، راه یافت. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «خروس» به‌کارگردانی ژیلا محمدشاهی در جشنواره راه کوتاه سائوپائولو برزیل حضور دارد و در سه نوبت روی پرده خواهد رفت. اختتامیه این جشنواره بیست و پنجم ماه می خواهد بود. […]

فیلم کوتاه «خروس»، به جشنواره بین‌المللی راه کوتاه سائوپائولو برزیل، راه یافت.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «خروس» به‌کارگردانی ژیلا محمدشاهی در جشنواره راه کوتاه سائوپائولو برزیل حضور دارد و در سه نوبت روی پرده خواهد رفت. اختتامیه این جشنواره بیست و پنجم ماه می خواهد بود.
گفتنی است فیلم کوتاه «خروس» پیش از این در برنامه سینمای کوتاه از شبکه ifilm پخش شده است و پوستر این فیلم نیز به‌عنوان یکی از آثار برگزیده در وبینال Gallery of Contemporary art لهستان به نمایش گذاشته شده بود.
این فیلم کوتاه در دومین حضور بین‌المللی به جشنواره Goldenshortfilm ایتالیا راه یافته و در بخش بهترین کارگردانان طلایی انتخاب شده بود و در جشنواره بین‌المللی  Cinemaking بنگلادش نیز حضور داشته است. پنجمین دوره این جشنواره ۲۳ دسامبر  برابر با ۲ دی‌ماه، برندگان خود را شناخت.
همچنین در سومین راهیابی خود، توانست برنده جایزه اصلی سیلور وینگز هند شود که فرش قرمز این جشنواره بزرگ، به‌زودی میزبان ژیلا محمدشاهی، نویسنده و کارگردان این فیلم خواهد بود تا جایزه اصلی بال نقره‌ای را به ایشان اهدا کنند.
عوامل ساخت این اثر عبارت‌اند از:
نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: ژیلامحمدشاهی، مدیرفیلم‌برداری: امیررضا دهنادی، دستیار اول تصویر: مسعود ذاکری، نور: امیرهوشنگ امیرشکاری، صدابردار: کامران مبشری، طراحی و ترکیب صدا: بهنیا یوسفی، طراحی لباس و صحنه: ژیلا محمدشاهی، دستیار صحنه: اصغری، تدوین: امیررضا دهنادی، موسیقی: بهنیا یوسفی، طراح پوستر: ایزابل وای پچ، بازیگران: آرتین نورنصریان، هاجر اصغری و وجیهه عباسیان.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار