رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

فیلم سینمایی «پریسان» در جشنواره بین‌المللی فیلم پرتغال به نمایش درمی‌آید. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «پریسان» به کارگردانی کامبیز بابایی در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش اصلی جشنواره بین‌المللی فیلم پرتغال پذیرفته شده است و بزودی در این فستیوال به نمایش درمی‌آید. در این جشنواره که […]

فیلم سینمایی «پریسان» در جشنواره بین‌المللی فیلم پرتغال به نمایش درمی‌آید.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «پریسان» به کارگردانی کامبیز بابایی در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش اصلی جشنواره بین‌المللی فیلم پرتغال پذیرفته شده است و بزودی در این فستیوال به نمایش درمی‌آید. در این جشنواره که در شهر مایا پرتغال برگزار می‌شود، ۱۰۸ کشور حضور دارند.
کامبیز بابایی چندی پیش در جشنواره بین‌المللی صنعت سینما و شخصیت‌های تأثیرگذار که در استانبول ترکیه برگزار شد، جایزه بهترین کارگردان را دریافت کرد. در «پریسان» بازیگرانی همچون فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، سیاوش طهمورث، شقایق فراهانی، مهدی کوشکی، لیندا کیانی، صحرا اسداللهی، هامون سیدی، سیاوش چراغی‌پور، سپیده مظاهری، شارمین علیمحمدی و نادیا شادمان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار