رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July
  • پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 - 19:40
  • کد خبر : 146856
  • هنرمندان
  • چاپ خبر : حضور علیرضا جلالی‌تبار  بازیگر سینما و تلویزیون در غرفه فارابی

علیرضا جلالی‌تبار با تأکید بر کاربرد فصلنامه‌های فارابی برای پژوهشگران، از نقش سلسله کتاب‌های سیاست‌گذاری در سینمای سایر کشورها در عملکرد مدیران سینمایی گفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی علیرضا جلالی‌تبار بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر کشورمان در غرفه انتشارات بنیاد سینمایی حضور یافت و از کتاب‌های این بنیاد […]

علیرضا جلالی‌تبار با تأکید بر کاربرد فصلنامه‌های فارابی برای پژوهشگران، از نقش سلسله کتاب‌های سیاست‌گذاری در سینمای سایر کشورها در عملکرد مدیران سینمایی گفت.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی علیرضا جلالی‌تبار بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر کشورمان در غرفه انتشارات بنیاد سینمایی حضور یافت و از کتاب‌های این بنیاد سینمایی بازدید کرد.
او سلسله کتاب‌های حکمرانی و سیاست‌گذاری سینما در سایر کشورها نظیر چین و آمریکا که به بررسی سینمای برخی جوامع از جمله کشورهای یادشده می‌پردازد را ایفاگر نقش مهمی در بروز شدن مدیران و الگوبرداری مسئولان خواند.
این بازیگر با مرجع خواندن فصلنامه‌های فارابی، اظهار کرد: این فصلنامه‌ها برای علاقه‌مندان سینما به‌ویژه دانشجویان این رشته و پژوهشگران کاربرد بسیاری دارد.
بازیگر مجموعه تلویزیونی گمشده با اشاره به هوش مصنوعی و بهره‌برداری از این تکنولوژی برای استفاده از بازیگرانی که دیگر در قید حیات نیست، ورود تئوری به موضوع هوش مصنوعی را نیز خالی از لطف ندید.
مرکز انتشارات بنیاد سینمایی فارابی هم زمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همه روزه تا ۲۹ اردیبهشت ماه در محل شبستان اصلی مصلای تهران، راهرو ۱۵ غرفه شماره ۲۷۵ پذیرای علاقه مندان حوزه کتابهای سینمایی است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار