رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

این شب ها فصل دوم «برف بی صدا می رود» به روی آنتن شبکه سه سیما می رود. پخش این سریال به دلیل همزمانی با عید نوروز و ماه مبارک رمضان متوقف شده بود و قسمت های جدید آن از اواسط تیرماه در حال پخش می باشد. از نکات مثبت سریال میزانسن و فضاسازی جذاب […]

این شب ها فصل دوم «برف بی صدا می رود» به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

پخش این سریال به دلیل همزمانی با عید نوروز و ماه مبارک رمضان متوقف شده بود و قسمت های جدید آن از اواسط تیرماه در حال پخش می باشد.

از نکات مثبت سریال میزانسن و فضاسازی جذاب می باشد که دهه شصت و هفتاد را به خوبی به تصویر کشیده است. سریال فیلمنامه و داستان مشخصی دارد و مخاطب را گام به گام با خود همراه می سازد. اما این حرکت گام به گام به قدری آهسته و کند است که با از دست دادن چند قسمت سریال مخاطب داستان را از دست نمی دهد و گاها قسمت هایی که با سکانس های کش دار و بدون اتفاق خاصی خاتمه می یابد.
پوریا شکیبایی در نقش مهم «حبیب» و الیکا عبدالرزاقی  در نقش تاثیرگذار «سیمین»  ایفای نقش درخشانی دارند و سایر بازیگران نیز مثل پاشا رستمی در نقش «احمد» و فریبا متخصص در نقش «مادر حبیب» بازی باورپذیری ارائه می دهند. اما شخصیت پردازی و داستان به گونه ای پیش می رود که گویی قرار است مدام شخصیت منفی «حبیب» و نقشه های شوم او به رخ کشیده شود یا حسادت های «سیمین» و دعواها و داد و بیدادهایش دائما تکرار شود. مخاطب اگر صبور باشد با داستان تلخ و کش دار سریال همراه می شود و در هر قسمت دنبال اتفاقی می گردد که شاید بیفتد و در نهایت امیدوار است که پایان بندی سریال دلسردش نکند.

سریال برف بی صدا می بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روانه آنتن شبکه سه سیما می شود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار