رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
محمد حیدری

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی،طی حکمی محمد حیدری را به عنوان دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر منصوب کرد. حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی طی حکمی محمد حیدری را که اکنون به عنوان مدیرعامل موزه سینما فعالیت می کند، به عنوان دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر منصوب کرد. در متن حکم حجت […]

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی،طی حکمی محمد حیدری را به عنوان دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر منصوب کرد.

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی طی حکمی محمد حیدری را که اکنون به عنوان مدیرعامل موزه سینما فعالیت می کند، به عنوان دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر منصوب کرد.

در متن حکم حجت الله ایوبی خطاب به محمد حیدری چنین آمده است:

جناب آقای محمد حیدری؛ به موجب این حکم به سمت دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر منصوب می شوید. ضمن سپاس از تلاش های ارزنده جناب آقای علیرضا رضاداد که با همه توان کوشید تا بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در اوج شکوه برگزار شود، امید است شما هم با استفاده از تجربه‌های گرانقدر گذشته و بهره‌گیری از همه ظرفیت های موجود در سینمای کشور، جشنواره‌ای باشکوه و در خور نام ایران و انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر برگزار کنید.

استفاده از نیروهای جوان، با انگیزه و خلاق در همه سطوح ضرورتی اجتناب ناپذیر برای موفقیت های هر چه بیشتر است. بکوشید با استفاده از تجربه افراد کارآزموده و اعتماد به نیروهای جوان شور و شعف و روزآمدی جشنواره را افزون و افزون تر کنید؛ امید است با استفاده از نیرو، توان و ظرفیت اهالی و صنوف سینمایی و امکانات و انگیزه های بخش خصوصی جشنواره فیلم فجر به جشن بزرگ همدلی و همزبانی اهالی فرهنگ و هنر،به ویژه اهالی سینمای غرور آفرین ایران اسلامی تبدیل شود؛ از خداوند بزرگ برایتان آرزوی موفقیت در انجام این مسئولیت مهم را دارم.

تقدیر حجت الله ایوبی از علیرضا رضاداد

همچنین حجت الله ایوبی طی پیامی از زحمات علیرضا رضاداد دبیر این جشنواره تشکر و قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش در متن این پیام چنین  آمده است:

برگزاری با شکوه جشنواره بین المللی فجر حاصل تلاش های مشفقانه و شبانه روزی شما و همکاران‌تان است. با تدبیر، سعه صدر و همت والای‌تان سینمای ایران گامی بلند برای حضوری پر اقتدار و در خور جایگاهش در عرصه های جهانی یافت. بدینوسیله از تلاش های‌تان تشکر می کنم. همه کسانی که چراغ امور بین الملل سینمای ایران را در این سال ها روشن نگاه داشتند در این موفقیت ها سهیم اند و امید است با همکاری و همدلی همه آنها و با اتکا به نیروهای جوان و روزآمد، آینده‌ای باشکوه و امید آفرین در انتظار سینمای ایران باشد.جامعه سینمایی و علاقه مندان به فرهنگ و هنر ایران اسلامی تلاش های تان را هرگز فراموش نخواهند کرد. به امید موفقیت های روز افزون تان.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار