رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
پوستر فیلم ناهید

پوستر فیلم سینمایی«ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده برای نمایش در شصت و هشتمین جشنواره فیلم سینمایی کن به زبان فرانسه رونمایی شد. به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر فیلم «ناهید» توسط شرکت «ممنتو فیلمز» که پخش کننده ین فیلم سینمایی در فرانسه نیز هست، طراحی و به عنوان پوستر رسمی این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم […]

پوستر فیلم سینمایی«ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده برای نمایش در شصت و هشتمین جشنواره فیلم سینمایی کن به زبان فرانسه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر فیلم «ناهید» توسط شرکت «ممنتو فیلمز» که پخش کننده ین فیلم سینمایی در فرانسه نیز هست، طراحی و به عنوان پوستر رسمی این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم کن عرضه شد.

فیلم سینمایی «ناهید» اولین تجربه فیلم بلند سینمایی آیدا پناهنده محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است که توسط بیژن امکانیان تهیه و تولید شده و قرار است در بخش رسمی نوعی نگاه شصت و هشتمین جشنواره فیلم کن روی پرده رود. ساره بیات، پژمان بازغی و نوید محمدزاده به عنوان بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

شصت و هشتمین دوره جشنواره فیلم کن از فردا ۲۳ اردیبهشت ماه همزمان با ۱۳ می آغاز شود و تا روز ۳ خرداد ماه همزمان با ۲۴ می ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار