رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
مدیر ارتباطات جشنواره فجر:

بازار فیلم جشنواره جهانی فجر آماده شد

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر روند آماده‌سازی پردیس چهاسو به عنوان مکان برگزاری این رویداد سینمایی را تشریح کرد. کیوان کثیریان مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اشاره به آماده سازی پردیس چارسو برای میزبانی جشنواره گفت: طی روزهای گذشته نصب […]

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر روند آماده‌سازی پردیس چهاسو به عنوان مکان برگزاری این رویداد سینمایی را تشریح کرد.

کیوان کثیریان مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اشاره به آماده سازی پردیس چارسو برای میزبانی جشنواره گفت: طی روزهای گذشته نصب سازه ها و غرفه های جشنواره و بازار فیلم انجام شد.

وی با اشاره به آماده‌سازی طبقه ششم پردیس چارسو عنوان کرد: طبقه ششم پردیس محل اصلی بازار فیلم و غرفه هاست که روز گذشته حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی و مدیران جشنواره جهانی فلیم فجر از آن بازدید کردند و به او گزارشی از کارهای انجام شده ارایه شد.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره فجر با اشاره به اهمیت بازار فیلم توضیح داد: غرفه ها محل تلاقی مهمانان خارجی و کسانی هستند که فیلم ها را خریداری کرده یا می فروشند. کمپانی های خارجی و داخلی در این بازار حضور دارند و فیلمسازان این امکان را دارند که در تماس با کمپانی ها آثار خود را ارایه کنند.

کثیریان در پایان درباره برگزاری جلسه توجیهی با داوطلبان همکاری با جشنواره بیان کرد: آقای رضا میرکریمی دبیر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر ایده ای داشت که در جشنواره داوطلبانی که به زبان های مختلف تسلط دارند در میزبانی مهمانان خارجی همکاری کنند به همین منظور فراخوانی داده شد تا کسانی که به زبان های مختلف مسلط هستند در جلسه ای حضور یابند و بعد از میان آنها طی مصاحبه عده ای انتخاب شدند. این افراد مثل بسیاری از جشنواره های دنیا مهمانان خارجی را همراهی و به نوعی میزبانی می کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار