رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 11:16
  • کد خبر : 1091
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش «زبان اصلی» در ایستگاه شیراز و در شهرستان ها

کارگردان نمایش «زبان اصلی» از آغاز تور اجراهای این اثر نمایشی در شهرستان‌های مختلف خبر داد. رسول کاهانی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره تور اجراهای نمایش «زبان اصلی» در شهرستان‌ها  گفت: نمایش «زبان اصلی» تور اجراهای شهرستان خود را از ۸ اردیبهشت ماه آغاز کرده است. این اثر نمایشی ۸ و ۹ اردیبهشت ماه در […]

کارگردان نمایش «زبان اصلی» از آغاز تور اجراهای این اثر نمایشی در شهرستان‌های مختلف خبر داد.

رسول کاهانی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره تور اجراهای نمایش «زبان اصلی» در شهرستان‌ها  گفت: نمایش «زبان اصلی» تور اجراهای شهرستان خود را از ۸ اردیبهشت ماه آغاز کرده است. این اثر نمایشی ۸ و ۹ اردیبهشت ماه در یزد به صحنه رفت و خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی نیز روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: در همین راستا قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه نیز این اثر نمایشی را در شیراز به صحنه ببریم. «زبان اصلی» در تالار احسان شیراز اجرا می شود و بعد از آن از ۲۳ اردیبهشت ماه این نمایش در شهر گرگان اجرا خواهد داشت.

کاهانی درباره تغییراتی که نمایش نسبت به اجرای عمومی خود داشته است، توضیح داد: «زبان اصلی» به همان صورتی که اجرای عمومی داشته در شهرستان ها نیز به صحنه می رود و تغییری در اجرا و گروه بازیگران نخواهیم داشت البته در اجرایی که در شهر یزد داشتیم کمی لحن دیالوگ ها تغییر کرده بود اما در اجرای شیراز دستمان باز است و مانند اجرای عمومی کار را به صحنه می بریم.

این کارگردان تئاتر درباره دیگر فعالیت هایش بیان کرد: نمایش «به اتفاق خانواده» را دو سال قبل در جشنواره تئاتر فجر به صحنه بردم اما با توجه به گذشت زمان و تغییر شرایط دیگر قصد اجرای این نمایش را ندارم و در واقع پرونده اش برایم بسته شده اما قرار است بعد از ماه مبارک رمضان نمایشی با نام «سرماخوردگی بزرگسالان» را در تماشاخانه باران به صحنه ببرم که اثری رئالیستی است و هفت بازیگر دارد.

کارگردان «به اتفاق خانواده» در پایان صحبت هایش بیان کرد: آزاده صمدی و بهرنگ علوی بازیگران «زبان اصلی» جزو تقدیرشدگان بازیگری در جشنواره سی و چهارم تئاتر فجر بودند اما متاسفانه در میان نامزدهای جشن بازیگر حضور نداشتند و فکر می کنم کمی در حقشان اجحاف شد.

نمایش «زبان اصلی» با بازی آزاده صمدی و بهرنگ علوی تیرماه ۹۴ در تماشاخانه باران به صحنه رفته بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار