رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

محمدرضا گلزار بازیگر فیلم سینمایی «سلام بمبئی» گفت: چند پیشنهاد بازی در سینمای بالیوود دارم که به احتمال زیاد در یکی از آنها بازی خواهم کرد. محمدرضا گلزار در نشست خبری فیلم «سلام بمبئی» که روز چهارشنبه در پردیس سینمای کوروش برگزار شد، افزود: سینمای هند قطعا از سینمای ما جلوتر است و فیلم «سلام […]

محمدرضا گلزار بازیگر فیلم سینمایی «سلام بمبئی» گفت: چند پیشنهاد بازی در سینمای بالیوود دارم که به احتمال زیاد در یکی از آنها بازی خواهم کرد.

محمدرضا گلزار در نشست خبری فیلم «سلام بمبئی» که روز چهارشنبه در پردیس سینمای کوروش برگزار شد، افزود: سینمای هند قطعا از سینمای ما جلوتر است و فیلم «سلام بمبئی» اولین تجربه مشترک ما است که باید از آن حمایت کنیم.
وی ادامه داد: که اولین تجربه من در یک فیلم خارجی و به زبان انگلیسی بود که امیدوارم سینمای ایران در تجربه های مشترک موفق عمل کند.
این بازیگر سینما در پاسخ به این سوال که قرار بود قطعه ای موسیقی توسط وی در فیلم خوانده شود توضیح داد: ابتدا به پیشنهاد کارگردان قرار بود در بخش هایی از تنهایی ام در فیلم قطعه ای توسط من خوانده شود که با آن مخالفت کردم. احساس کردم بهتر است فضای خوانندگی من در فیلم وارد نشود.
وی درباره ممنوع التصویر بودن و حساسیتی که روی او است که فیلم هایش معمولا توقیف می شود، گفت: اتفاقا هیچ حساسیتی روی من وجود ندارد و اگر فیلمی توسط حوزه هنری و ارشاد مجوز اکران نمی گیرد مربوط به خود فیلم است. زمانی که شایعه ممنوع کاری من مطرح شده بود «ساخت ایران» با حضور من و امین حیایی پخش می شد و به بازی در فیلم بهمن فرمان آرا نیز فکر می کنم.
وی افزود: در آغاز فعالیتم حساسیت هایی روی بازی من وجود داشت اما در دوره جدید نزدیک به ۷ یا ۸ سال است که بدون مشکل در حال کار کردن هستم.
گلزار با بیان اینکه مدیران سینمایی اگر از بازیگر مشکلی می بیند قطعا می توانند جلوی نقش آفرینی او را بگیرند، گفت: بنابراین مشکلی برای بازی ندارم و اگر ایرادی است به خود فیلم برمی گردد.
وی همچنین درباره کیفیت فیلم «سلام بمبئی» افزود: «سلام بمبئی» در واقع یک فیلم تجاری آبرومند است و با توجه به اولین تجربه فیلم مشترک ایران و هند، ایرادهایی هم دارد.
وی تاکید کرد: توقع فیلم هنری از «سلام بمبئی» داشتن تفکر غلطی است و باید به این فیلم با نگاه تجاری مواجه شد.
گلزار ادامه داد: تمام قد از سینمای هند دفاع می کنم، گفت: در هندوستان دو نوع فیلمسازی وجود دارد، یک بخش تخیلی و نه چندان حرفه ای و دیگری بخش سینمای بسیار حرفه ای و تاثیر گذار است.
636179352498142159_b

** دیا میرزا: علاقه به مردم ایران انگیزه حضورم در این فیلم بود
دیا میرزا بازیگر زن هندی فیلم سینمایی «سلام بمبئی» درباره حضورش در این فیلم مشترک با ایران گفت: به عنوان یک هنرمند دوست داشتم تجربه جدیدی را در حوزه فیلمسازی بدست بیاورم و علاقه ام به مردم ایران انگیزه ام را برای حضور در این فیلم بیشتر کرد.
وی درباره آشنایی با سینمای ایران گفت: قبل از اینکه این فیلم را بازی کنم آثار ایرانی را دیده و با سینمای ایران آشنا بوده ام، همچنین در سال ۱۹۷۰ پدرم به مدت سه ماه در ایران حضور داشت و از کشور شما زیاد شینده بودم.
دیا میرزا همچنین درباره تاسیس یک شرکت فیلمسازی خصوصی توسط خودش گفت: این شرکت را به این دلیل تاسیس کرده ام که حرف های دل و ذهنم را از طریق این رسانه قدرتمند مطرح کنم.
وی درباره همبازی بودن با محمد رضا گلزار نیز افزود: تجربه بازی با هنرمندان بسیاری را دارم و گلزار پیش از اینکه یک هنرمند قابلی باشد انسان شریفی است و من از همکاری با او لذت بردم.
دیا میرزا ادامه داد: بعد از اینکه بازی در «سلام بمبئی» به من پیشنهاد شد گلزار گفت، اگر می خواهی جای در میان دل هزاران ایرانی بدست بیاوری در این فیلم بازی کن.
636179352393610724_b
** از شریک هندی‌ خواستیم تیزر فیلم در ماهواره پخش نشود
وی درباره پخش نشدن تیزر فیلم از صدا وسیما اظهار داشت: تمام تلاش خود را کردیم که تیزر «سلام بمبئی» از تلویزیون پخش شود حتی حاضر بودیم هزینه تیزر ها را هم پرداخت کنیم اما این اتفاق نیافتاد.
نوروزبیگی گفت: حتی درخواست داشتیم که اگر امکان پخش تصویر فیلم را ندارند به صورت زیر نویش تبلیغ فیلم در تلویزین پخش شود اما این درخواست هم رد شد و در بخش های خبری نیز علیه این فیلم صحبت هایی شده است.
وی با بیان اینکه نهایت همکاری را با صدا وسیما کرده ایم و جلوی پخش تیزر فیلم را از سوی ماهواره‌ها گرفته‌ایم، گفت: حتی از شریک هندی نیز درخواست کرده ایم تیزر فیلم را به شبکه هایی مانند «جم» ندهد در حالیکه او به عنوان مالک بخشی از فیلم این حق را دارد که اثرش را در ماهواره تبلیغ کند اما درخواست ما را پذیرفت.
تهیه کننده فیلم سینمایی «سلام بمبئی» با انتقاد از اینکه برخی فیلم ها بالای ۵۰۰ تیزر رایگان در صدا وسیما دارند، افزود: اما هیچگونه همکاری برای پخش تیزر نشده است البته تلاش خود را ادامه خواهیم داد.
وی درباره برنامه های رسانه ای دیا میرزا در ایران نیز گفت: روز جمعه صبح برای برنامه های تلویزیونی وقت گذاشته ایم که اگر مایل باشند مصاحبه های خود با این بازیگر سینما هند داشته باشند.

منبع : ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار