رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مجری «یک سفر خوب» درباره ادامه پخش این برنامه در شبکه «شما» اعلام کرد که حدود ۱۰۰ قسمت برای برنامه تدارک دیده شده است و تا تابستان سال آینده ادامه دارد. ایرج میلانی مجری برنامه‌های طبیعت گردی درباره فعالیت های خود در این روزها بیان کرد: من اکنون برنامه ای در شبکه «شما» دارم به اسم […]

مجری «یک سفر خوب» درباره ادامه پخش این برنامه در شبکه «شما» اعلام کرد که حدود ۱۰۰ قسمت برای برنامه تدارک دیده شده است و تا تابستان سال آینده ادامه دارد.

ایرج میلانی مجری برنامه‌های طبیعت گردی درباره فعالیت های خود در این روزها بیان کرد: من اکنون برنامه ای در شبکه «شما» دارم به اسم «یک سفر خوب» که تلاش می کنم توسط آن به بعضی از مناطق ایران سفر کنیم و اطلاعاتی از مکان های ناشناخته ایران به مردم ارائه دهیم.

وی در واکنش به تفاوت های این برنامه با دیگر برنامه های خود که به مکان های جغرافیایی ایران می پرداخت، توضیح داد: تفاوت بین این برنامه ها کم است که یک دلیل آن به بودجه و ظرفیت ها برمی‌گردد. کمبود بودجه به شما اجازه نمی دهد که سراغ اشکال متنوعی از گزارش های گوناگون بروید. با این حال یکی از ویژگی های این برنامه این است که گفتگو در آن بیشتر است.

میلانی درباره اجرا درباره برنامه های مستند جغرافیایی و سفرنامه‌ها یادآور شد: گاهی این برنامه ها با مخاطب ارتباط بیشتری برقرار می کند و یک دلیلش این است که وقتی مجری مکانی را توصیف می کند علاوه بر اطلاعات و آگاهی هایی که از منطقه به مخاطب ارائه می کند به نوعی شخصیت و احساسی از خود را هم عرضه می کند. این احساس از طریق چشم ها و حالت صورت به مخاطب منتقل می شود در حالی که مستندهای راوی محور از این حس برخوردار نیستند بنابراین مخاطب با دیدن گوینده و مجری ارتباط بیشتری با وی برقرار می کند. این میان هرچقدر مجری راحت تر و صمیمی تر باشد، مثل یک کاتالیزور عمل کرده و ارتباط بهتری با مخاطب می گیرد.

مجری سفرنامه های تلویزیونی درباره علاقه خود به ایرانگردی و حضور در مناطق مختلف کشور عنوان کرد: من اولین کوهنوردی خود را در سال ۵۵ انجام دادم و دوران سفرهای اینچنینی من از اوایل جوانی آغاز شد، با این حال اولین برنامه تلویزیون من درباره طبیعت گردی سال ۸۰ تولید شد.

وی درباره اینکه چقدر هنوز نقاط ناشناخته در کشور برایش وجود دارد؟ گفت: لقب ناشناخته برای مکان های جغرافیایی تا حدی نسبی است و حتی نقاطی را که من به عنوان «مکان ناشناخته» مطرح می کنم، ناشناخته نیستند، چرا که باید به این مساله توجه کرد که یک منطقه جغرافیایی برای چه مخاطبی و از چه حیثی ناشناخته است.

وی که این روزها در جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیونی استانی صدا و سیما در اهواز حضور یافته است با اشاره به ظرفیت‌های این شهر، گفت: به طور مثال ممکن است یک نفر در اهواز مکان های تاریخی شهر را بازدید کند و یا شخصی کنجکاوی بیشتری داشته باشد و مناطق بیشتری را جستجو کند. در نتیجه تعریف مناطق ناشناخته همیشه می تواند تغییر کند و گسترده تر شود.

مجری «یک سفر خوب» درباره این برنامه عنوان کرد: یک سفر خوب احتمالاً حدود ۱۰۰ قسمت باشد و تا تابستان سال ۹۶ پخش آن ادامه داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به بودجه برنامه های اینچنینی عنوان کرد: سازمان صدا و سیما برای تولید یک سال این برنامه حدود ۱۰۰ میلیون در اختیار ما قرار داده است و از ما خواسته که باقی بودجه را با کمک از اسپانسر تهیه کنیم که ما هنوز اسپانسری پیدا نکرده ایم.

منبع : خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار