رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

فیلم داستانی بلند «پاریس تهران» به نویسندگی و کارگردانی کاوه اویسی در بخش مسابقه اصلی پانزدهمین جشنواره بین المللی داکا – بنگلادش به رقابت می پردازد. فیلم داستانی بلند «پاریس تهران» به نویسندگی و کارگردانی کاوه اویسی در بخش مسابقه اصلی پانزدهمین جشنواره بین المللی داکا – بنگلادش به رقابت با دیگر آثار بخش مسابقه […]

فیلم داستانی بلند «پاریس تهران» به نویسندگی و کارگردانی کاوه اویسی در بخش مسابقه اصلی پانزدهمین جشنواره بین المللی داکا – بنگلادش به رقابت می پردازد.

فیلم داستانی بلند «پاریس تهران» به نویسندگی و کارگردانی کاوه اویسی در بخش مسابقه اصلی پانزدهمین جشنواره بین المللی داکا – بنگلادش به رقابت با دیگر آثار بخش مسابقه این جشنواره می پردازد.

مرجان علیزاده  مدیریت پخش بین المللی این فیلم را برعهده دارد.

داستان این فیلم درباره آیدا دختر ایرانی مقیم پاریس است که بعد از سال‌ها برای انجام کاری که به عقیده بسیاری از اطرافیانش کمی متهورانه به نظر می رسد به ایران بازمی گردد و در پی رسیدن به خواسته اش با مشکلات و مصائب فراوانی روبرو می شود .

در این فیلم، نسترن پیکانو، آزاده موحد بشیری، ابراهیم عزیزی، پیمان گلی، محمدرضا نجفی، میلاد اردوبادی، سارا اطهری، سامرند معروفی، رحمان پولادیان، امیرمحمد شریف، راستین فراهانی و مهران آتشزای ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل «پاریس تهران» می‌توان به علی اسداللهی مدیر فیلمبرداری، آرش خزایی تدوین، نادر رضایی صدابردار، علی تهرانی غرابی  صداگذاری و میکس، هلیا رضایی عکاس، پریسا کاکویی گریم  اشاره کرد. تهیه کنندگان این کار  نیز مهدی کوهیان، نادر رضایی و کاوه اویسی هستند.

جشنواره داکا از تاریخ ۱۲ تا ۲۰ ژانویه در بنگلادش برگزار می شود که در آن به  تم هایی چون بهترین فیلم، بهترین تماشاگر و بهترین جامعه در بخش های مسابقه فیلم های آسیایی و استرالیایی، فیلم های گذشته، سینمای جهان، سینمای کودک، زنان فیلمساز، فیلم های کوتاه و مستقل، فیلم های معنوی به نمایش آثار برگزیده فیلم های سینمایی ۲۰۱۶ می پردازد.

در روزهای ۱۳ و ۱۴ ژانویه نیز کنفرانس بین المللی سینمای زن با موضوع «فیلم درباره زنان» برگزار می شود. همچنین هفتمین ورکشاپ تخصصی فیلمسازی به مدت ۱۰ روز در کنار فستیوال برگزار می شود.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار