رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

با انتشار تریلری مهیج و زیبا از شبکه FX , اولین نگاه به مینی سریال “تابو/Taboo” شکل گرفت. مینی سریالی با هنرنمایی “تام هاردی” و خلق شده توسط “استیون نایت” و تولید اجرایی توسط “تام هاردی” و “ریدلی اسکات”. سریال تابو , قرار است در هشت قسمت در ژانر درام از شبکه Fx و BBC […]

با انتشار تریلری مهیج و زیبا از شبکه FX , اولین نگاه به مینی سریال “تابو/Taboo” شکل گرفت. مینی سریالی با هنرنمایی “تام هاردی” و خلق شده توسط “استیون نایت” و تولید اجرایی توسط “تام هاردی” و “ریدلی اسکات”. سریال تابو , قرار است در هشت قسمت در ژانر درام از شبکه Fx و BBC One پخش شود , همچنین سریال Taboo در شهر لندن فیلمبرداری و تهیه شده است.

داستان سریال , روایتگر بازگشت فردی به نام “جیمز کزیئل دیلانی (تام هاردی) میباشد. مردی که “در پایان و نابودی دنیا حضور داشته و بازگشت او به شکل اجتناب ناپذیری میباشد” , از دیگر بازیگران سریال میتوان به “لئو بیل” , “اونا چاپلین” , “ریچارد دیسکون” , “دیوید هیمن” , “مایکل کیلی” , “دنی لیگائری” , “جاناتان پرئیس” , “اسکوربیئوس پیپ” , “فیئونا اسکینر” , “جیسون واتکینز” و “ادوارد هوگ” اشاره نمود.

9e732ddd-34fb-4b85-a43d-c648972cdbd2

داستان ابتدایی سریال

در سال ۱۸۱۴ , “جیمز کزئیل دیلانی” , فردی است که مرگ را پشت سر گذاشت و ماجراجویی تمام عیار است. جیمز دیلانی , بعد از مدتی بسیار طولانی از آفریقا به شهر لندن بازگشته است و این در حالی است که همه مردم فکر میکردند او مرده است. جیمز در دوران جوانی با آرزوی به دست آوردن دست رنج خودش و خارج شدن از زیر سلطه امپراطوری ثروت پدر خود راهی سرزمین آفریقا شد تا بتوانند همانند پدر خود , برای خودش اسم و رسمی جداگانه کسب نماید و به دست آوردن چنین میراثی را تنها در برخورد با چهره واقعیت و طبیعت میدانست و میخواست با برخورد با طبیعت , این ثروت گران بها را بدست آورد. بسیار سریع , جیمز دیلانی , خود را در مقابل کمپانی که توسط افراد بسیار ثروتمندی اداره میشود , میبیند, کمپانی که فعالیت هایش در “شرق هند” متمرکز شده است. با تحقیقاتی که جیمز از این کمپانی انجام میدهد , در میابد که این شرکت , ثروت و سود خود را از طریق جنگ در حال وقوع بریتانیا و آمریکا بدست آورده است و اکنون , حضور جیمز دیلانی به عنوان رغیب برای آنها خطری جدی محسوب میشود , از این رو دشمنان  دیلانی به دنبال حذف کردن او از معادله قدرت نمایی میباشند. برای حذف دیلانی , این افراد , توطئه ای را برای او برنامه ریزی میکنند و سبب میشوند تا جیمز دیلانی با عنوان “انجام عمل تروریستی علیه بریتانیا و ملکه” به مرگ محکوم شود و …

بر اساس اطلاعات منتشر شده از داستان سریال , “تابو” , روایتگر داستان شخصتی میباشد که برای بدست آوردن ثروت و الماس راهی آفریقا میشود و در طول ماجراجویی خود دچار تغییرات درونی شده و روحیاتش تغییر میکند و تاریکی خاصی در نگاه اش نسبت به دنیا ایجاد میشود. زمانی که جیمز دیلانی از سرزمین آفریقا به لندن بازمیگردد , او را با جمله “مردی که دنیا را دیده و با مرگ برخورد داشته ولی حضور خود را اجتناب ناپذیر دانسته است” معرفی میشود , که بیانگر آن است که شخصیت جیمز دیلانی , فردی است که تاریکی در او نفوذ کرده است و اتفاقات و رویدادهایی را دیده, که از نظر بسیاری شاید تنها یک تفکر خرافاتی بیشتر نباشد و این نحوه تفکر را در تریلر منتشر شده نیز میبینیم که از جمله آن میتوان به سکانسی که جیمز به دیواری تکیه داده است و از تاریکی درونی خود صحبت میکند , اشاره داشت.

تیم سازنده مینی سریال تابو

داستان سریال در اصل بر اساس نوشته و ایده پردازی “تام هاردی” و پدر او “چیپس هاردی” میباشد. چیپس هاردی همچنین , مشاور نمایشی سریال در طول دوران تهیه سریال نیز میباشد.
مینی سریال “Taboo” دارای دو کارگردان است. دو کارگردان این مینی سریال از اسکاندیناوی میباشند. “دین کریستوفر نیهولم” کارگردان قسمت اول تا چهارم بوده و کارگردان سوئدی تبار , “آندرس اینگستورم” باید قسمت های پنجم تا هشتم این سریال را کارگردانی نماید. نکته مهم در بخش کارگردانی , انتخاب کارگردانانی است که از قبل ساخته هایی در مینی سریال های تلویزیونی داشته اند. “دین کریستوفر نیهولم” , کارگردان قسمت هایی از سریال “کشتن” بوده و “آندرس اینگستورم” نیز , کارگردان سریال “جورداسکوت” بوده است.

“تابو” یا “Taboo” , بر اساس گفته های مدیران شبکه FX , در اوایل سال ۲۰۱۷ از شبکه FX و BBC One پخش خواهد شد.

منبع : فیلمجی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار