رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

«انزوا» که تهیه کنندگی آن را پیمان جعفری بر عهده دارد، این روزها مراحل پایانی فنی خود را برای نمایش در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر پشت سر می گذارد. به تازگی لوگو به همراه پوستر «انزوا» توسط علی فرآورده طراحی و رونمایی شده است. فرآورده تاکنون طراحی پوستر فیلم های سینمایی […]

«انزوا» که تهیه کنندگی آن را پیمان جعفری بر عهده دارد، این روزها مراحل پایانی فنی خود را برای نمایش در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر پشت سر می گذارد.

enzeva3

به تازگی لوگو به همراه پوستر «انزوا» توسط علی فرآورده طراحی و رونمایی شده است. فرآورده تاکنون طراحی پوستر فیلم های سینمایی «بادیگارد» و «ویلایی ها» را بر عهده داشته است. او در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین پوستر را برای طراحی پوستر فیلم سینمایی «ملک سلیمان» از آن خود کرد.

اولین نمایش «انزوا» در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود. امیرعلی دانایی، نادر فلاح، علی استادی، سیامک صفری، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی، جمشید هاشم پور، همایون ارشادی، مهران رجبی، لیندا کیانی، امید روحانی، وحید نفر و با معرفی لعیا عباس میرزایی در فیلم سینمایی «انزوا» به ایفای نقش پرداخته اند.

سایر بازیگران این فیلم عبارتند از زهرا حقانی، فرشاد بیات، جمشید بهادری، سعید مظفریان، ماشاالله ملکی، سمانه اسماعیلی، کوروش ملکی، علیرضا مهران، محمد بیات، عطاءالله مقدسی، امیر پاسبان، مهدی امین لاری، حسن حیدرزاده، مهدی احمدی، افشین بیاناتی، سهراب دادگستر و …

همچنین کیمیا ملایی، علی علیخانی، ملیکا پارسا، متین پارسا باران عبیری، آرسس سالمی، مهرداد روزبهانی و ارمیاحسین پور نیز هشت بازیگر کودک «انزوا» را تشکیل داده اند.

منبع : خبرگزاری آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار