رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

در متنی نسبت به نحوه‌ی نمایش «فراری» در اولین روز نمایش در جشنواره‌ی فیلم فجر در برخی سالن‌ها اعتراض کرد. این کارگردان سینما در متنی نوشت:«خوابم نمی‌برد. گیج،منگ و حیرانم. باورم نمی‌شود. چطور ممکن است یک جشنواره به راحتی با آبروی خودش و یک فیلمساز اینگونه بازی کند. دلم نمی‌خواهد باور کنم؛ ولی از پرده […]

در متنی نسبت به نحوه‌ی نمایش «فراری» در اولین روز نمایش در جشنواره‌ی فیلم فجر در برخی سالن‌ها اعتراض کرد.

این کارگردان سینما در متنی نوشت:«خوابم نمی‌برد. گیج،منگ و حیرانم. باورم نمی‌شود. چطور ممکن است یک جشنواره به راحتی با آبروی خودش و یک فیلمساز اینگونه بازی کند. دلم نمی‌خواهد باور کنم؛ ولی از پرده نمایش موزه سینما عکس گرفته‌اند و برایم فرستاده‌اند.

در روز اول نمایش فیلم “فِراری” آن هم در موزه سینما که زیرگوش جشنواره است، نسخه‌ای را نمایش داده‌اند که  من برای بازبینی مقدماتی آماده کرده بودم و هنوز فیلمبرداری و مونتاژ هشت صحنه آن انجام نشده بود و صداگذاری،میکس و اتالوناژ هم نشده بود و موسیقی آن ماکت، انتخابی بود و به جای صحنه‌های خالی آن توضیحاتی تایپ شده و به صورت کپشن در لابلای صحنه‌های فیلم قرار داده شده بود که هیات انتخاب بداند بعدا با چه صحنه‌هایی مواجه خواهد شد!


من چگونه می‌توانم باورکنم که جشنواره چنین نسخه‌ای را که عنوان “جهت بازبینی”هم در گوشه آن تایپ شده است، دیروز در موزه سینما و سالن‌های دیگری از جشنواره فجر یعنی پردیس کیان و سینما بهمن نمایش داده است؟

چنین اتفاقی را چگونه می‌توان توجیه کرد و توضیح داد جز آن که دست‌هایی می‌خواهند گور یک فیلم و فیلمسازش را بکنند؟واقعاً چرا؟؟؟

در حالی نسخه‌ی نامناسب «فراری» در برخی سالن‌ها ۱۲ بهمن ماه به نمایش درآمد که علیرضا داودنژاد به دلیل برخی مشکلات که می‌گوید، بعدها درباره‌ی آن صحبت خواهد کرد، نسخه‌ی مناسب را ساعت ۲۰ شامگاه ۱۲ بهمن به «ایوان شمس» رساند و از امروز با توجه به آماده شدن نسخه‌ی مناسب،فیلم باید بصورت درست به نمایش درآید.

منبع : ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار