رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تهیه‌کننده «مرز خوشبختی» درباره ویژگی های این سریال نوروزی بیان کرد که بیش از ۸۰ لوکیشن داشته و از لحظات شیرین و مفرحی برخوردار است. مهران رسام درباره سریال نوروزی «مرز خوشبختی» که حسین سهیلی زاده کارگردانی آن را بر عهده داشت، گفت: ضبط و تصویربرداری این سریال به پایان رسید و ما مراحل نهایی […]

تهیه‌کننده «مرز خوشبختی» درباره ویژگی های این سریال نوروزی بیان کرد که بیش از ۸۰ لوکیشن داشته و از لحظات شیرین و مفرحی برخوردار است.

مهران رسام درباره سریال نوروزی «مرز خوشبختی» که حسین سهیلی زاده کارگردانی آن را بر عهده داشت، گفت: ضبط و تصویربرداری این سریال به پایان رسید و ما مراحل نهایی را برای رساندن به پخش نوروزی در شبکه ۲ می گذرانیم.

تهیه کننده «مرز خوشبختی» درباره این سریال توضیح داد: «مرز خوشبختی» فضای مفرح و شیرینی دارد و اصلا به همین دلیل داستان آن برای نوروز انتخاب شد.

وی با اشاره به لوکیشن های این سریال یادآور شد: تعداد لوکیشن های این سریال بسیار زیاد بود. ما حدود ۸۰ لوکیشن داشتیم که از شهرستان محلات تا جاده و مکان های متعددی را شامل می شدند.

رسام درباره ویژگی های این سریال نوروزی برای جلب رضایت مخاطبان بیان کرد: ما در این سریال گروه خوبی داشتیم و فضای جذابی ایجاد شده است تا مخاطبان بتوانند از آن لذت ببرند. «مرز خوشبختی» سریال طنزی نیست اما موقعیت ها و لحظات طنزی دارد که مخاطب را پای تلویزیون می نشاند.

این تهیه کننده تلویزیون تصریح کرد: در این مجموعه بار اصلی بر دوش سه بازیگر است و ما به مقتضای بازی آنها قصه را دنبال می کنیم. این شخصیت ها قصه را جلو می برند و ما هم به تبع آنها پیش می رویم. ما چک اول را در اولین قسمت از مجموعه «مرز خوشبختی» می زنیم و به نوعی مخاطب را از همان قسمت اول با خود همراه می کنیم.

وی در پایان درباره آخرین مراحل این سریال تصریح کرد: در حال حاضر آهنگسازی این سریال در حال انجام است و همچنین در حال آماده سازی مونتاژ و دیگر مسایل سریال هستیم.

این سریال با ایفای نقش بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمالزاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط خواه، رضا یزدانی، جواد زیتونی و عباس محبوب آماده پخش نوروزی در ۱۵ قسمت از شبکه دو سیما می شود.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار