رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

دیزنی در تلاش است تا بقیه مالکیت پارک موضوعی دیزنی‌لند پاریس را به دست بیاورد. به نقل از ورایتی، دیزنی دیروز جمعه اعلام کرد آماده است تا سهام مالکیت خود را در پارک موضوعی دیزنی لند پاریس تا ۸۵.۷۷ درصد افزایش دهد. این کمپانی به این منظور قراردادی با دیگر سرمایه‌گذار حاضر در یورو دیزنی که […]

دیزنی در تلاش است تا بقیه مالکیت پارک موضوعی دیزنی‌لند پاریس را به دست بیاورد.

به نقل از ورایتی، دیزنی دیروز جمعه اعلام کرد آماده است تا سهام مالکیت خود را در پارک موضوعی دیزنی لند پاریس تا ۸۵.۷۷ درصد افزایش دهد. این کمپانی به این منظور قراردادی با دیگر سرمایه‌گذار حاضر در یورو دیزنی که هولدینگ کینگدام است منعقد کرده و گفته است قصد دارد مزایده‌ای برای بالا بردن باقی سهام راه بیاندازد تا بتواند همه اختیار این پارک موضوعی اروپایی را به دست بیاورد.

دیزنی متعهد شده تا سرمایه‌گذاری ۱.۶ میلیارد دلاری در دیزنی لند پاریس برای بهبود شرایط مالی این مجموعه انجام دهد. این مجموعه پس از رویدادهای تروریستی ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ با مشکلاتی روبه رو شده است.

دیزنی لند پاریس به افزایش استقبال از این مجموعه با فرارسیدن بیست و پنجمین سالگرد افتتاحش امید بسته است.

سرمایه‌گذاران این مجموعه سال ۲۰۱۴ در تدارک سرمایه‌گذاری در هتل‌ها و دیگر تجهیزات این مجموعه برای آماده شدن برای جشن‌های بیست و پنجمین سالگرد آن بودند اما فضای تیره‌ای که در سایه حملات تروریستی ایجاد شد همه چیز را به خطر انداخت.

با پیشنهاد مناقصه نقدی به یورو دیزنی برای خرید سهامی که حدود ۲.۱۲ میلیارد دلار ارزش دارد، دیزنی امیدوار است بتواند تا ماه ژوئن به عنوان تنها مالک این مجموعه شناخته شود

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار