رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

گزیده‌ای از فیلم‌های کوتاه جشنواره کن ۲۰۱۶ در یازدهمین جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای که طی روزهای چهارم تا ششم اسفندماه سال جاری در تهران و در پردیس سینمایی آزادی برگزار می‌شود، به نمایش در می‌آیند.   برای نخستین بار در جشنواره‌های ایران، نمایش گزیده‌ای از بخش ویژه فیلم‌های کوتاه جشنواره کن ۲۰۱۶ با عنوان short […]

گزیده‌ای از فیلم‌های کوتاه جشنواره کن ۲۰۱۶ در یازدهمین جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای که طی روزهای چهارم تا ششم اسفندماه سال جاری در تهران و در پردیس سینمایی آزادی برگزار می‌شود، به نمایش در می‌آیند.

 

برای نخستین بار در جشنواره‌های ایران، نمایش گزیده‌ای از بخش ویژه فیلم‌های کوتاه جشنواره کن ۲۰۱۶ با عنوان short film corner پیش‌بینی شده است. بخشی که می‌تواند برای علاقمندان سینما و همچنین فیلمسازان و فعالان سینمایی حوزه فیلم‌های کوتاه و مستند و دانشجویان و هنرجویان سینمایی موثر و مفید باشد.

در این دوره جشنواره، علاوه بر گزیده فیلم‌های کوتاه جشنواره کن ۲۰۱۶، آثاری از جشنواره‌های مطرح جهان از جمله: جشنواره فیلم‌های۶۰ ثانیه دانمارک، جشنواره ۶۰ ثانیه‌ای پاکستان، جشنواره ۶۰ ثانیه‌ای هند، جشنواره ۱۰۰ ثانیه‌ای بوستون، ویدیو میکر ایتالیا و … نمایش داده می‌شوند.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای از ۴ تا ۶ اسفندماه سال جاری به دبیری علی قربانی در تهران برگزار می‌شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار