رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

بازیگر و کارگردان آمریکایی با فرزندان خود برای نمایش فیلمش به کامبوج رفت و با پادشاه این کشور دیدار کرد. به نقل از آسوشیتدپرس، آنجلینا جولی پس از جدا شدن از همسرش برای نخستین بار با جمع فررندانش در برنامه‌ای عمومی ظاهر شد و در کامبوج برای نمایش فیلمش «اول پدرم را کشتند» حضور یافت. […]

بازیگر و کارگردان آمریکایی با فرزندان خود برای نمایش فیلمش به کامبوج رفت و با پادشاه این کشور دیدار کرد.

به نقل از آسوشیتدپرس، آنجلینا جولی پس از جدا شدن از همسرش برای نخستین بار با جمع فررندانش در برنامه‌ای عمومی ظاهر شد و در کامبوج برای نمایش فیلمش «اول پدرم را کشتند» حضور یافت. مدوکس پسر ۱۵۵ ساله وی، پکس فرزند ۱۳ ساله، زهرا ۱۲ ساله، شیلو ۱۰ ساله و دوقلوهای ۸ ساله وی کناکس و ویوین وی را در این سفر همراهی می‌کردند.

جولی دیروز شنبه پیش از نمایش جهانی فیلم «اول پدرم را کشتند» در یک نشست مطبوعاتی در کامبوج حضور یافت و سپس با نورودوم سیهامونی پادشاه کامبوج دیدار کرد و با فرزندانش در کنار پادشاه کامبوج به تماشای این فیلم نشست.

 

این فیلم تاثیرگذار که از تجربه وحشتناک جنگ کامبوج سخن می‌گوید با اقتباس از کتاب خاطرات لونگ آونگ نویسنده و فعال حقوق بشر کامبوجی ساخته شده است. حکومت خمرهای سرخ در کامبوج در دهه ۱۹۷۰ و پیامدهای سخت زندگی و بقا در آن دوران در مرکر توجه این فیلم است.

جولی گفت: دلم می خواست در این فیلم نه فقط بر جنگ که به عشق به خانواده و زیبایی این کشور تمرکز کنم و نیز این حقیقت که می‌خواستم زادگاه فرزندم را بشناسم.

 

وی افزود: می‌خواستم او را بهتر بشناسم و کشور او را بهتر بشناسم.

این بازیگر سینما از همراهی این فرزندش در ساخت فیلم سخن گفت و افزود: او کسی بود که از من خواست این فیلم را بسازم و آماده بود تا در این کار با من همراهی کند و در مراحل تولید با من حضور داشت.

 

«اول پدرم را کشتند» سال آینده روی پرده سینماها می‌رود. این فیلم در کامبوج با استفاده از بازیگران محلی ساخته شده است.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار