رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

حمید لولایی که این روزها در سریال «پنچری» در حال بازی است درباره حضورش در سریال های طنز و جدی بیان کرد که کارهای جدی را دوست دارد ولی مردم دوست دارند بیشتر در کمدی بازی کند. حمید لولایی درباره حضورش در مجموعه «پنچری» که این روزها به کارگردانی برزو نیک نژاد برای شبکه سه در […]

حمید لولایی که این روزها در سریال «پنچری» در حال بازی است درباره حضورش در سریال های طنز و جدی بیان کرد که کارهای جدی را دوست دارد ولی مردم دوست دارند بیشتر در کمدی بازی کند.

حمید لولایی درباره حضورش در مجموعه «پنچری» که این روزها به کارگردانی برزو نیک نژاد برای شبکه سه در حال تولید است، گفت: من خیلی خوشحالم که در تیم سریال «پنچری» کار می کنم این اولین همکاری من با برزو نیک نژاد است ولی پیش از این با مهران مهام تهیه کننده چندین بار کار کرده بودم.

وی ادامه داد: من در این سریال نقش عمو پرویز را دارم که مردی حدود ۶۵ ساله است و برادرزاده خود را که یوسف تیموری است بزرگ کرده است.

این بازیگر با اشاره به این نقش توضیح داد: شخصیت عمو پرویز آنقدر برادرزاده خود را دوست دارد که حاضر است خودش به خانه سالمندان برود و خانه اش را به برادرزاده اش که می خواهد ازدواج کند، بدهد و طی داستان ما اتفاقات مختلفی را در روند ازدواج این شخصیت و البته قصه های شخصیت های دیگر می بینیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره مشکلات تلویزیون در این سال ها عنوان کرد: من حدود سه سال در تلویزیون حضور نداشتم و در شبکه نمایش خانگی و یا فیلم های سینمایی بازی کردم. در این چند سال یا پیشنهادی نمی شد و یا اصلا کاری نبود که بخواهد پیشنهاد شود. در این چند سال کار طنز در تلویزیون کمتر ارایه شد و در مجموعه های دیگر هم آنقدر بازیگر حضور دارند که به راحتی می شد از دیگران هم استفاده کرد.

بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» در پایان درباره حضور در سریال های جدی عنوان کرد: من کارهای جدی هم داشته ام و علاقه هم دارم اما بیشتر کارهایم طنز بوده و حتی بیننده هم دوست دارد مرا در آثار کمدی ببیند.

سریال «پنچری» به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی برزو نیک نژاد در شبکه سه ساخته می شود.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار