رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
با همکاری موسسه رویدادهای مهندسی صبا و خانه گفتمان شهر و معماری

دانشجویان معماری و معماران به تماشای مستند «خونه» می‌روند

فیلم “خونه” به کارگردانی خدایار قاقانی و به تهیه‌کنندگی مشترک خدایار قاقانی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در سینماهای گروه هنر و تجربه در حال اکران است و این امکان فراهم شده معماران و دانشجویان حوزه معماری از این فیلم دیدن کنند. به نقل از روابط عمومی فیلم مستند «خونه»، این فیلم مستند […]

فیلم “خونه” به کارگردانی خدایار قاقانی و به تهیه‌کنندگی مشترک خدایار قاقانی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در سینماهای گروه هنر و تجربه در حال اکران است و این امکان فراهم شده معماران و دانشجویان حوزه معماری از این فیلم دیدن کنند.

به نقل از روابط عمومی فیلم مستند «خونه»، این فیلم مستند به عمارت قدیمی میرزا حسن مستوفی الممالک(از سیاستمداران خوشنام دوره قاجار) می‌پردازد که بعد از عمر ۱۲۵ ساله‌اش در حوالی گلوبندک تهران، روایت‌های ناگفته‌ای را از وقایع رخ‌داده در خود دارد. «خونه» برای این روایت از خواب بیدار می‌شود و به خواب می‌رود.

 

آیدین آغداشلو، محمدرضا اصلانی، اشکان امینیان، سیدعبدالله انوار، زنده یاد فریدون حافظی، نصرالله حدادی، ویگن داودی، زنده یاد محمدعلی سپانلو، همایون شهنواز، محمدرضا مدنی، زنده یاد شهین مستوفی الممالک، علی معلم، لیلا معیری، ناصر ملک مطیعی، سیدعلیرضا میرعلینقی، زنده یاد احسان نراقی، جهانگیر هدایت، لوریک ترهوانسیان و امیرهمایون ابراهیمیان(پسر بچه) چهره‌هایی هستند که در این مستند حضور دارند. چندی پیش مهندس «حمیدرضا ناصرنصیر» از استادان و محققان شاخص حوزه معماری نیز در خانه هنرمندان به تماشای این مستند نشست.

با حمایت مدیریت گروه سینمایی «هنر و تجربه» تعدادی کارت‌های تخفیف در اختیار موسسه رویدادهای مهندسی صبا و خانه گفتمان شهر و معماری، قرار گرفته است تا با همکاری این موسسه، میان دانشجویان معماری و معماران توزیع شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این موسسه، از چگونگی استفاده از این کارت‌ها مطلع شوند.

منبع : آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار