رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

نسخه بازبینی وزارت ارشاد فیلم عصبانی نیستم به صورت غیرمجاز در بعضی از شهرهای اطراف تهران توزیع شده است   فیلم عصبانی نیستم ساخته رضا درمیشیان که یکی از فیلم‌های توقیفی سال‌های گذشته است، به صورت گسترده در شهرهای اطراف تهران از جمله استان البرز توزیع شده است. این فیلم که برای بازبینی وزارت ارشاد در […]

نسخه بازبینی وزارت ارشاد فیلم عصبانی نیستم به صورت غیرمجاز در بعضی از شهرهای اطراف تهران توزیع شده است
 

فیلم عصبانی نیستم ساخته رضا درمیشیان که یکی از فیلم‌های توقیفی سال‌های گذشته است، به صورت گسترده در شهرهای اطراف تهران از جمله استان البرز توزیع شده است.

این فیلم که برای بازبینی وزارت ارشاد در تاریخ ۹۲/۱۰/۱ آماده شده، به صورت غیرقانونی پخش شده است.

پیش از این نیز در سال جاری نسخه بازبینی ارشاد دو فیلم «ابد و یک روز» و «فروشنده» هم پیش‌تر در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و فیلم «عصبانی نیستم» سومین فیلم از این دست فیلم‌هاست که نسخه بازبینی ارشاد آن در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

فیلم عصبانی نیستم درباره جوان و کمبودهایش در جامعه است و فریاد فروخفته جوانانی است که از بابت کمبودها عصبانی هستند. این فیلم به دلیل آنکه داستانش اشاره‌ای به حواشی سال ۸۸ دارد با حواشی بسیاری در زمان اکرانش در جشنواره فجر روبرو شد.

 

رضا درمیشیان کارگردان این فیلم چندی پیش در اینستاگرام خود با تسلیت درباره فوت علی معلم با اشاره‌ای به این فیلم نوشته بود:

پس از نخستین نمایش «عصبانى نیستم!» در جشنواره برلین ، «على معلم» که در سالن حاضر بود، در یادداشتى نوشت که همگان از این فیلم به عنوان « عاشقانه صادقانه » یاد مى کنند و اضافه کرد : « قابل توجه اشراف سینمای ایران که طاقت این فیلم کوچک را نداشتند».
این جمله معلم رمزگشاى شرایط کنونى سینماى ایران است.
او این موضوع را خوب مى دانست و با پوست و گوشت و خونش درک کرده بود. چرا که اشراف و اشرارى که خود را در صف سینماگران جا زده اند، طاقت خود معلم را هم نداشتند.
روحت شاد على معلم و راه آزادمردى پابرجا.

منبع: سلام سینما

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار