رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم ایرانی «احتمال باران اسیدی» در هواپیماهای امارات و ترکیه نمایش داده می شود. فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» نخستین ساخته بهتاش صناعی ها پس از نزدیک به سی حضور جشنواره ای و بین المللی هم اکنون و به طور همزمان در دو خط هواپیمایی امارات و ترکیش ایرلاین به نمایش در می آید. این […]

فیلم ایرانی «احتمال باران اسیدی» در هواپیماهای امارات و ترکیه نمایش داده می شود.

فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» نخستین ساخته بهتاش صناعی ها پس از نزدیک به سی حضور جشنواره ای و بین المللی هم اکنون و به طور همزمان در دو خط هواپیمایی امارات و ترکیش ایرلاین به نمایش در می آید. این فیلم به تازگی و با زیرنویس انگلیسی در لیست فیلم های این دو خط هواپیمایی قرار گرفته است.

فیلم «احتمال باران اسیدی» در جشنواره های داخلی و خارجی موفق به کسب جوایز متعددی شده که از جمله آن می توان به جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فجر، جایزه استعداد درخشان (بهترین فیلم اول) از جشن انجمن منتقدان، جایزه نتپک (ارتقای سینمای آسیا) در استرالیا، جایزه بهترین فیلم تماشاگران فستیوال پراگ، جایزه ویژه هیات داوران فستیوال کلمبو اشاره کرد. این فیلم همچنین در فستیوال های متعددی چون گوتنبرگ، بمبئی، زوریخ، استکهلم، پونا، پرت، جوگجا نتپک و فیلم های ایرانی پاریس، کلن، سیدنی، بوستون، واشنگتن و دانشگاه یو سی ال ای حضور داشته است.

پخش بین المللی فیلم «احتمال باران اسیدی» به عهده محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) است.

شمس لنگرودی، مریم مقدم، پوریا رحیمی سام و ارسلان عبدالهی بازیگران اصلی این فیلم و روح اله برادری و سمیرا برادری تهیه کنندگان آن هستند. اکران فیلم «احتمال باران اسیدی» در گروه سینمایی «هنر و تجربه» همچنان و پس از یک سال و نیم ادامه دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار