رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

پوستر بین المللی فیلم «زار» ساخته نیما فراهی که در بخش نمایش های نیمه شب جشنواره فیلم فجر حضور دارد با طرحی از حمیدرضا بابابیگی رونمایی شد. «زار» به کارگردانی نیما فراهی و تهیه کنندگی امیر پورکیان تابستان سال ۹۵ در ژانر وحشت ساخته شده و در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر در […]

پوستر بین المللی فیلم «زار» ساخته نیما فراهی که در بخش نمایش های نیمه شب جشنواره فیلم فجر حضور دارد با طرحی از حمیدرضا بابابیگی رونمایی شد.

«زار» به کارگردانی نیما فراهی و تهیه کنندگی امیر پورکیان تابستان سال ۹۵ در ژانر وحشت ساخته شده و در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر در بخش سایه های ترس حضور دارد.

«زار» بر اساس یک تجربه واقعی ساخته شده است و داستان زوج جوانی را به تصویر می کشد که در دوران ماه عسل میزبان دوستانشان در شمال کشور می شوند. ویلای محل سکونتشان، گذشته خوفناکی دارد و آنها ناخوداگاه درگیر ماجراهای هولناکی می شوند!

محمدرضا غفاری، حدیث میرامینی، میثاق زارع، ساناز صفایی، سینا سهیلی، وانا همتی، عسل هاشمی، امیرحسین عشق آبادی و سمانه کاوندی بازیگران این فیلم هستند.

۶ فیلم خارجی و یک فیلم ایرانی در بخش نمایش‌های نیمه شب (سایه‌های ترس) این دوره جشنواره به نمایش در می‌آید. در این بخش فیلم‌هایی از سینمای وحشت برای علاقمندان این ژانر نمایش داده می‌شوند.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

منبع : آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار