رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به فیلم موفق این روزهای گیشه یعنی «ماجرای نیمروز» ساخته محمد حسین مهدویان واکنش نشان داد. محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نسبت به فیلم «ماجرای نیمروز» واکنش نشان داد. او نوشت: دیشب فیلم «ماجرای نیمروز» را درسالن نمایش خانه هنرمندان به تماشا […]

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به فیلم موفق این روزهای گیشه یعنی «ماجرای نیمروز» ساخته محمد حسین مهدویان واکنش نشان داد.

محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نسبت به فیلم «ماجرای نیمروز» واکنش نشان داد. او نوشت: دیشب فیلم «ماجرای نیمروز» را درسالن نمایش خانه هنرمندان به تماشا نشستم. فیلم خوبی بود. از تهیه کننده تشکر کردم و گفتم به دوستان، مخصوصاً بازیگران هنرمند فیلم سلام برسانید.
بعد پرسیدم رحیم نقش مرا ایفا کرده است؟ که پاسخ دادند رحیم نقش حبیب را بازی می کند. به خاطر دارم آن روزها برای هر عملیاتی با توجه به حساسیت ها به کار گروهی نیاز بود، اما بدون نظر نهایی من عملیات انجام نمی شد. سازندگان فیلم، بی آن که من بخواهم، درباره جابه جایی نقش ها توضیح دادند که خواسته ایم فقط عملیات را نشان دهیم!
به هر حال امیدوارم هنرمندان ما که تاریخ انقلاب را با منظره جذاب روایت قاب می گیرند، دچار نگاه جناحی یا سانسور نشوند. البته گاهی شاید برای ملاحظه کاری هم باید به آنها حق داد.»
ماجرای نیمروز به وقایع سالهای پر التهاب دهه ۶۰ ایران می پردازد. پیش از محسن رضایی هم چهره های سیاسی دیگری همچون صادق زیباکلام به روایت های این فیلم واکنش نشان داده بودند.

منبع: جام جم

اخبار مرتبط

نظرات

  • سلام
    نظر جناب رضایی درست.

    فقط بنده تعجب می کنم که چطور نقش مرحوم هاشمی رفسنجانی در دفن مقداری گوشت سوخته به جای کشمیری در مراسم تشییع شهیدان رجایی و باهنر بازگو نشد.
    این تدبیر هاشمی برای این بود که کشمیری تصور کند در فکر مقامات نظام او کشته شده و در نتیجه آزادتر باشد و نیروهای امنیتی او را راحت تر بگیرند.

    رجوع کنید به کتاب عبور از بحران – خاطرات هاشمی رفسنجانی سال ۱۳۶۰ – دفتر نشر معارف انقلاب _ خاطرات مربوط به ۸ شهریور و چند روز بعد از آن



آخین اخبار