رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

پوستر انگلیسی فیلم سینمایی “خانه کاغذی” رونمایی شد پوستر انگلیسی فیلم سینمایی “خانه کاغذی” به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده با طراحی روژان ایرجی در آستانه نمایش این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم فجر، رونمایی شد.   این فیلم سینمایی در بخش جلوگاه شرق حضور دارد. ‎پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، […]

پوستر انگلیسی فیلم سینمایی “خانه کاغذی” رونمایی شد

پوستر انگلیسی فیلم سینمایی “خانه کاغذی” به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده با طراحی روژان ایرجی در آستانه نمایش این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم فجر، رونمایی شد.

 

این فیلم سینمایی در بخش جلوگاه شرق حضور دارد. ‎پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل، محسن قاضی‌مرادی، ارد زند و شقایق فراهانی به ایفای نقش می‌پردازند .تینا پاکروان با مشارکت امیرحسین عبدالهی تهیه این فیلم را برعهده دارند.

‎مهدی صباغ ‌زاده پس از چهار سال دوری از سینما “خانه کاغذی” را کارگردانی کرده است و  فیلم‌نامه آن را  خسرو نقیبی و علی مسعودی‌نیا براساس فیلم‌نامه‌ “فصل سرد” نوشته‌  مهدی صباغ‌زاده، حسن قلی‌زاده نوشتند ومدیریت فیلمبرداری آن بر عهده علیرضا زرین دست است.

در خط داستانی این فیلم سینمایی آمده : امیرعلی ابراهیمی روزنامه‌نگار کنارکشیده در خانه‌  قدیمی‌اش همراه دخترش سارا که او هم روزنامه‌نگار است زندگی می‌کند. بازگشت مینو که روزگاری عاشق هم بوده‌اند و شنیدن حقایق درباره‌ دلایل رفتن او، امیرعلی را مجاب به بازگشت دوباره و افشای اسراری می‌کند که بابت آن‌ها خود را بازنشسته کرده. از سوی دیگر سارا که دل در گروی عشق سردبیرش دارد، راه و رسمی متفاوت از پدر برای زندگی‌اش انتخاب کرده…
منبع: برنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار