رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

مجتمع سینمایی «سپنتا» تهران به زودی در مجموعه تجاری و فرهنگی «ارم» شهرک غرب راه‌اندازی شده و پذیرای علاقه‌مندان به سینما خواهد بود.   به نقل از روابط عمومی این مجتمع سینمایی، «مسعود جعفری جوزانی» درباره سالن‌های سینمایی مجتمع سینمایی «سپنتا» تهران گفت: شش سالن این مجتمع سینمایی حداکثر در ماه‌های آینده آغاز به کار […]

مجتمع سینمایی «سپنتا» تهران به زودی در مجموعه تجاری و فرهنگی «ارم» شهرک غرب راه‌اندازی شده و پذیرای علاقه‌مندان به سینما خواهد بود.

 

به نقل از روابط عمومی این مجتمع سینمایی، «مسعود جعفری جوزانی» درباره سالن‌های سینمایی مجتمع سینمایی «سپنتا» تهران گفت: شش سالن این مجتمع سینمایی حداکثر در ماه‌های آینده آغاز به کار خواهد کرد و سه سالن دیگر نیز حداکثر شش ماه دیگر افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

این کارگردان سینما ضمن تأکید بر موقعیت مناسب مجموعه سینمایی «سپنتا» در میدان صنعت و دسترسی آسان آن به بزرگراه‌های تهران، افتتاح این مجموعه سینمایی را پاسخی به نیاز خیل عظیمی از سینمادوستان تهرانی دانست.

جعفری جوزانی با اشاره به ویژگی‌های این سالن‌ها در بهره‌برداری از تکنولوژی‌های روز اظهار داشت: در این مجموعه همچنین فضاهای فرهنگی از جمله شهر کتاب، گالری‌های هنری و مجموعه‌ای تفریحی برای کودکان و نوجوانان نیز پیش‌بینی شده است.

وی همچنین گفت: این مجموعه، آماده همکاری با سرمایه‌گذاران و صاحبان مجتمع‌های فرهنگی برای احداث واحدهای سینمایی دیگر خواهد بود.

«مسعود جعفری جوزانی» نویسنده و کارگردان سینما در پایان اظهار امیدواری کرد که؛ پس از رفع مشکلات، هر چه سریعتر مجتمع سینمایی «سپنتا» کرج هم به بهره‌برداری برسد.

افزوده‌شدن سالن‌های مجتمع سینمایی «سپنتا» به ناوگان نمایشی کشور، سهم بزرگی در بالابردن توان اقتصادی سینمای کشور خواهد داشت.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار